Warszawski Courtyard najlepiej oceniony w Polsce przez gości sieci Marriott

Na podstawie 6,3 tys. opinii uzyskanych od gości sieci Marriott International warszawski Courtyard zdobył pierwsze miejsce wśród wszystkich czterech hoteli tej marki w Polsce i uplasował się na drugim miejscu w krajach regionu EMEA z wynikiem 90,5 proc. w kategorii „czystość”.

Uzyskał także najlepszy wynik 82 proc. współczynnika polecenia hotelu ITR (Intent To Recommend). Dla porównania w 2019 r. współczynnik ITR w hotelu Courtyard wynosił 67 proc., natomiast w 2020 wzrósł do 77,3 proc.  –Mimo pandemicznych ograniczeń hotel z miesiąca na miesiąc poprawiał wyniki poprzez podnoszenie jakości serwisu, produktu oraz uatrakcyjnienie oferty gastronomicznej. Jestem dumny z całego mojego zespołu za poczynione wysiłki i indywidualne podejście do potrzeb gości, które pozwoliły na osiągnięcie jednych z najlepszych wyników wśród hoteli Courtyard w Polsce oraz w całym regionie  –  podsumował Artur Derela, dyrektor Courtyard by Marriott Warsaw Airport.

4-gwiazdkowy Courtyard posiada 241 pokoi i 13 sal konferencyjnych o powierzchni 764 m kw. Otwarty został w 2003 r., ostatnio przeszedł generalny remont.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *