„Hotelarz”: Najlepsze źródło branżowej wiedzy już od 60 lat   "HOTELARZ"

"Hotelarz" w tym roku obchodzi swoje 60 urodziny, stanowiąc już dla kolejnego pokolenia polskich hotelarzy najlepsze źródło wiedzy o rynku. Hotelarz” to przede wszystkim ogromna dawka wiedzy od uznanych praktyków z dziedziny marketingu, prawa i podatków, F&B, revenue, zarządzania zespołem, czy optymalizacji kosztów w hotelarstwie. Przeczytaj dlaczego zdaniem liderów rynku, warto czytać "Hotelarza"!

Hotelarz” to branżowy doradca, dzięki któremu będziesz znać najnowsze trendy i prognozy, wiedzieć o najnowszych inwestycjach, otwarciach nowych obiektów, czy najważniejszych zmianach kadrowych w hotelarstwie, zanim jeszcze zostaną oficjalnie ogłoszone.

Dlatego zachęcamy do zakupu prenumeraty w wersji papierowej, bądź online.

ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE

Prenumerata „Hotelarza” gwarantuje także dostęp dostęp do pełnych zasobów www.e-Hotelarz.pl, najpopularniejszego portalu hotelarskiego w Polsce, w tym archiwum wydań „Hotelarza” od 2005 roku (skarbnica branżowej wiedzy!)

Przeczytaj dlaczego liderzy wybierają „Hotelarza”

„Hotelarz” działa na rzecz profesjonalizacji polskiego hotelarstwa, organizuje cykliczne wydarzenia branżowe, jak np. Akademia Hotelarza, debaty regionalne czy międzynarodowa konferencja Hotel Trends. „Hotelarz” to obowiązkowa pozycja na liście lektur każdego, kto jest związany z rynkiem hotelowym.
Ireneusz Węgłowski, prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, przewodniczący rady nadzorczej Orbis SA


„Hotelarz” jest bezsprzecznie najważniejszym branżowym pismem w Polsce. Pismem, które dla nas, hotelarzy, stanowi nie tylko kanał komunikacyjny, ale także doskonałe źródło informacji.

Gheorghe Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego


Hotelarstwo to biznes, a obecnie „informacja rządzi światem”, więc tym bardziej czasopismo branżowe uzupełnione szybkim dostępem do wiadomości internetowych ma sens. Taki jest właśnie „Hotelarz” – lider tego rynku prasowego.
Jan Wróblewski, współtwórca i współwłaściciel sieci Zdrojowa Invest&Resorts


Ciekawe i obiektywne treści, piękne wydania, inspiracja i zaangażowanie w codzienne życie hotelarzy.
Andrzej Dowgiałło, właściciel i prezes Grupy Anders


„Hotelarza” czytujemy z przyjemnością, wiemy, że zawsze znajdziemy w nim coś naprawdę interesującego i na czasie, bo zmiany obejmują nieustannie także rynek hotelarski. Dlatego z niecierpliwością czekamy na każdy następny numer.
Henryk Orfinger, współwłaściciel Grupy Hotele SPA Dr Irena Eris


„Hotelarz” stanowi jedno z najważniejszych i najbardziej rzetelnych źródeł informacji branży hotelarskiej oraz ulubioną lekturę wszystkich osób związanych z rynkiem hotelarskim.
Łukasz Płoszyński, wiceprezes sieci Focus Hotels


Jest mi niezmiernie miło, iż na naszym rodzimym rynku można czerpać wiedzę z tak rzetelnej lektury, która specjalistom z branży hotelarskiej dostarcza wartościowych, ale przede wszystkim wiarygodnych treści, innowacyjnych pomysłów i efektywnych rozwiązań w tej prężnie rozwijającej się dziedzinie biznesu.
Tomasz Kaleta, właściciel i prezes sieci Malinowe Hotele


W ostatnich latach wyszliście poza swoje ramy, tworząc Akademię Hotelarza, konferencje Hotel Trends oraz Hotel Investment Trends. Każde przedsięwzięcie „Hotelarza” to sukces, stając się liderem w swoim obszarze. Konkursy Hotelarz Roku oraz Hotel z Pomysłem to najbardziej prestiżowe nagrody, jakie można uzyskać w branży hotelarskiej. „Hotelarz” to nie tylko magazyn, staliście się platformą spajającą naszą branżę.
Janusz Mitulski, starszy dyrektor ds. rozwoju sieci Marriott na Europę Środkową i Wschodnią


Hotelarz” towarzyszył mi od początku mojej zawodowej ścieżki, stale dostarczając najwyższej jakości informacji na temat zmieniającej się sytuacji na rynku hotelowym, nowych inwestycji, trendów, a także integrując branżę podczas konferencji takich jak Hotel Trends Poland & CEE.
Katarzyna Niezgoda, dyrektor ds. rozwoju biznesu Vienna House


„Hotelarz” to nie tylko miesięcznik, to także interesujący portal internetowy czy Wasz profil FB, które codziennie dostarczają branży najaktualniejszych informacji.
Radosław Altheim, dyrektor zarządzający sieci Q Hotel


To nie przypadek, że Hotelarz od lat jest absolutnym liderem rynku prasy hotelarskiej w Polsce.

Jeśli nie jesteś pewien kiedy kończy się Twoja prenumerata lub chcesz ją przedłużyć, zadzwoń lub napisz do nas, chętnie Ci pomożemy.

Monika Sadowska-Kłakus
Szef działu prenumeraty
bok@pws-promedia.pl
22 333 88 26


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *