Pyszne, bo swojskie… z marką „Lubelskie”


 

Wśród najlepszych producentów regionu wyróżnionych certyfikatem marki regionalnej „Lubelskie” znalazła się Wytwórnia Makaronu Wiejskiego Popielniccy z Niemiec k. Lublina.

Popielniccy gwarantują jakość i smak swoich produktów, firmując każde opakowanie własnym nazwiskiem.

 

Popielniccy to firma rodzinna założona w 1997 roku. Od początku istnienia specjalizuje się w produkcji makaronów jajecznych walcowanych, które smakiem i kształtem nawiązują do makaronów wyrabianych przez nasze babcie i mamy. W ofercie firmy znajdują się trzy podstawowe produkty: Makaron Domowy 4 Jajeczny, Kluseczki Jajeczne oraz nowość na polskim rynku - Wstążeczki Wiejskie 6 Jajeczne - pierwszy w Polsce tego typu makaron, wyrabiany tradycyjną, domową metodą.

 

W działaniach firmy bardzo ważną rolę odgrywa strategia marketingowa oparta na promowaniu produktów nazwiskiem właścicieli, co stanowi rękojmię, że Popielniccy to firma wiarygodna i wyrabiająca znakomitej jakości makarony. Na szczególną uwagę zasługują opakowania produktów z charakterystycznym i rozpoznawalnym wizerunkiem gospodyni domowej wyrabiającej makaron. Wizerunek firmy i produktów kształtują spójne działania promocyjne realizowane min. w telewizji regionalnej, na billboardach w prasie codziennej i branżowej oraz internecie. Działania te są wspierane poprzez przedstawicieli handlowych oraz aktywność promocyjną w miejscach sprzedaży, a także szeroko prowadzone działania z zakresu Public Relations. Motywem przewodnim prowadzonych kampanii jest hasło: PYSZNE, BO SWOJSKIE, w dużym stopniu podkreślające tradycyjny sposób wyrobu makaronów. Popielniccy to lider rynku regionalnego w segmencie makaronów walcowanych korzystający w swoich działaniach z szerokiego wachlarza narzędzi marketingowych. Intensywne kampanie reklamowe doprowadziły do potrojenia sprzedaży firmy w latach 2005-2007. Wejście do sieci handlowych z unikalnym produktem doprowadziło do ekspansji Popielnickich poza region. Początkowo lubelskie makarony dostępne były w sklepach na terenie województwa podkarpackiego, obecnie mogą je zakupić konsumenci w coraz większej liczbie województw na terenie kraju. Ubieganie się o prestiżową markę „Lubelskie” było naturalną konsekwencją przyjętej strategii rozwoju. Już niedługo konsumenci makaronów Popielnickich zobaczą na opakowaniu charakterystyczny znaczek marki „Lubelskie”.

 

Właściciele firmy podkreślają, że niezwykle ważna jest jakość produktu i receptura jego wyrabiania. Produkty Popielnickich to makarony walcowane, z dodatkiem świeżych jaj, wśród których znajdują się wyroby nie posiadające swojego odpowiednika na rynku, wyrabiane tradycyjną, domową metodą. Takie podejście sprawia, że Popielniccy w latach 2006-2008 byli wyróżniani przez Kapitułę Regionalnej Izby Gospodarczej tytułem Wojewódzkiego Lidera Smaku.

 

Od 2005 roku obsługę brandu „Popielniccy” prowadzi lubelska agencja reklamowa Vena Art.

 

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *