Optymalizowanie zysku z pokoi w Akademii Hotelarza   AKADEMIA HOTELARZA

17 marca w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się pierwsze z tegorocznych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza. Tematem warsztatów prowadzonych przez Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group, było optymalizowanie zysku ze sprzedanych pokoi, czyli wprowadzenie do revenue management.

Zarówno hotele miejskie, jak i wypoczynkowe, muszą w obecnej trudnej sytuacji wciąż dbać o maksymalizowanie przychodu z każdego sprzedanego pokoju. Tylko dzięki temu będą mogły myśleć o nadrobieniu strat wygenerowanych podczas przestoju w poprzednich latach. Jak zrobić to najskuteczniej? Temu poświęcone było właśnie ostatnie ze szkoleń Akademii Hotelarza.

Uczestnicy podczas szkolenia otrzymali innowacyjne, ale sprawdzone rozwiązania, które będą mogli teraz wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach.

Na kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza zapraszamy już 31 marca, tym razem tematem będzie optymalizacja kosztów w działalności hotelarskiej.

Szczegóły na www.akademiahotelarza.com


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *