Accor wybrał globalnie D-EDGE Hospitality Solutions jako Centralny System Rezerwacji   MATERIAŁ PARTNERA

Sieć Accor wybrała D-EDGE Hospitality Solutions jako nowy Centralny System Rezerwacji (CRS) dla swoich 5,3 tys. hoteli na całym świecie.


Dzięki temu Accor zapewni swoim hotelom wzbogaconą platformę — CRS nowej generacji D-EDGE — która może sprostać nowym wyzwaniom w hotelarstwie. Wszechstronny, ale łatwy w użyciu D-EDGE Central Reservation System, umożliwia bardzo szybką adaptację, będąc jednocześnie otwartym na cały hotelowy ekosystem technologiczny – PMS, RMS, Dystrybutorzy i wszelkich przyszłych nowych graczy – i jest oparty na chmurze aby zapewnić maksymalną efektywność.
CRS D-EDGE jest rozwiązaniem, które zapewnia bezpośrednią łączność z ponad 550 stronami trzecimi i dystrybutorami na całym świecie. Dzięki otwartemu interfejsowi API i doświadczeniu w zakresie łączności, D-EDGE umożliwi Accorowi wykorzystanie wszystkich możliwości dystrybucyjnych i zaoferowanie swoim hotelom rozwiązań i dystrybutorów najlepiej dostosowanych do regionu, marki lub kategorii usług.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *