Lokalnie, globalnie – trendy, które przyciągną gości ze świata

Autor: Agata Frątczak
Jeśli prześledzić raporty na temat najnowszych trendów w designie i hotelarstwie, to na szczycie listy zawsze znajdą się trendy lokalne, slow living, zbliżenie do natury. Nie oznacza to oczywiście odcięcia się od świata, ale wręcz przeciwnie, bo takie wyróżniki to najlepszy sposób na przyciągnięcie gości z daleka. Nadbużański Dom na Podlasiu to była szkoła z pokojami urządzonymi w dawnych klasach. Drewniane podłogi, domowe nalewki, klimatyczne makatki – to nie są elementy, które kojarzą się z typowym hotelem. A jednak goście z zagranicy co lato przyjeżdżają do Nadbużańskiego Domu, zamiast zatrzymywać się w sieciowym hotelu. Dlaczego? Dla nich niedoceniany lokalnie podlaski klimat jest egzotyczny i przyciągający jak magnes. Ekologiczne trendy w marketingu i wystroju wnętrz obserwujemy tak naprawdę już od dekady. Pandemia dodatkowo wzmocniła ten trend. Dziś rynek jest już inny niż w 2019 r. Do łask wróciło to, co bliskie. Korporacje, grupy znajomych i rodziny – wszyscy chcą podróżować lokalnie. Jednocześnie wzrosło zainteresowanie lokalnym rzemiosłem, tradycjami czy kulturą. Lokalne wyróżniki, które przyciągną gości W tym samym stylu projektowałam pierwsze biuro Facebooka w Polsce w 2015 r. Dostałam właściwie wolną rękę. I choć wydawało się, że globalna korporacja będzie bała się ryzyka, okazało się, że jest odwrotnie. Strefa wspólna ze skrzynkami jak z warszawskiego bazarku i muralami lokalnych artystów została przyjęta przez pracowników z entuzjazmem. Warto szukać tego typu lok [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *