HIT 2022: Proces pozyskania marki hotelowej – co zmieniła pandemia?   KONFERENCJE "HOTELARZA"

Czy silna, międzynarodowa marka jest istotną przewagą konkurencyjną w nowej rzeczywistości? Czy sieci hotelowe są obecnie bardziej elastyczne przy zawieraniu nowych umów? Jak czynniki są najważniejsze przy dobieraniu odpowiedniej sieci i kategorii do projektu? Wreszcie - jak wygląda sam proces pozyskania marki?  - o tym m.in. dyskutować będziemy już 23 maja w gronie przedstawicieli sieci i inwestorów podczas konfernecji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2022.

Proces pozyskania marki hotelowej – co zmieniła pandemia?

Moderator:

Jacek Kozioł, Współzałożyciel, partner, Pro Value

Paneliści:

Miguel Martins - Dyrektor ds. rozwoju w Europie Północnej, IHG

Aleksandra Matuszewska - Dyrektor handlowy | PMO, Polski Holding Hotelowy

Janusz Mitulski - Starszy dyrektor ds. rozwoju sieci na Europę Środkowo - Wschodnią, Marriott International

Małgorzata Morek - Dyrektor ds. Rozwoju sieci na Polskę i Europę Wschodnią, Hilton

Jan Wróblewski - Współwłaściciel, Zdrojowa Invest&Hotels


ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ

Cała konferencja tłumaczona będzie symultanicznie PL/EN – EN-PL

Spotkaj się z całą branżą w hotelu Renaissance, bądź zarejestruj swój udział online i zobacz wybrane panele w jakości HD bez wychodzenia z pracy, bądź z domu, bierz aktywny udział - zadawaj pytania panelistom.

Hotelarstwo Nowej Ery

NAJWIĘKSZE W POLSCE FORUM SKONCENTROWANE NA INWESTYCJACH W HOTELARSTWIE

Poznaj scenariusze i rozwiązania kreślone przez liderów rynku

Spotkaj się online, lub bezpośrednio z najlepszymi ekspertami, praktykami branży hotelowej: znane nazwiska, uznane autorytety, liderzy reprezentujący najważniejsze światowe marki hotelowe.

Zapoznaj się z agendą konferencji

Zobacz relację z poprzedniej edycji

Przeczytaj dlaczego liderzy rynku uczestniczą w Hotel Investment Trends

Konferencji towarzyszyć będzie wieczorna gala i rozstrzygnięcie konkursu na „Hotelarskie Inwestycje Roku”

Zapytania dotyczące udziału w konferencji: Wiola Wiater
22 333 88 04, w.wiater@pws-promedia.pl

Zapytania dotyczące współpracy sponsorskiej: Małgorzata Grenda
22 333 88 01, m.grenda@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *