IHG Hotels & Resorts wprowadza nowy program lojalnościowy IHG One Rewards

Sieć IHG Hotels & Resorts wprowadza nowy globalny program lojalnościowy IHG One Rewards. Jest on efektem nowej struktury statusów i gromadzenia punktów premiowych programu, zaprojektowanych z myślą o wsparciu członków w szybszym zdobywaniu większej liczby punktów i zapewnieniu szerszych możliwości ich wykorzystania.

Tworząc nowy program lojalnościowy, IHG wysłuchało opinii tysięcy podróżnych, influencerów, mediów, właścicieli i operatorów oraz uwzględniło liczne ogólnoświatowe badania konsumenckie. Badania wykazały, że co do zasady najbardziej pożądanymi korzyściami od 2018 roku były: podwyższenie standardu pokoju i bezpłatne śniadania, a następnie zniżki dla członków, elastyczne punkty i punkty premiowe, punkty do wykorzystania na gastronomię i śniadania oraz dostęp do Club InterContinental.

Dlatego najważniejsze elementy programu obejmują m.in.:

  • bezpłatne śniadanie w przypadku członków Diamond Elite w ramach wyboru udogodnienia powitalnego,
  • ekskluzywny dostęp do promocji rabatowych Reward Night dla członków Platinum Elite oraz Diamond Elite,
  • więcej możliwości dla członków Elite obejmujących wcześniejsze zameldowanie, późne wymeldowanie (w zależności od dostępności) (w przypadku dostępności do apartamentów lub innego pokoju typu premium dla członków Platinum Elite oraz Diamond Elite)

Mając na uwadze fakt, że nie wszyscy członkowie chcą wykorzystać swoje punkty w taki sam sposób, IHG One Rewards wprowadza też Milestone Rewards – nową, opartą na technologii platformę, która ma zapewnić członkom możliwość wyboru nagród. Począwszy od 20 noclegów, członkowie będą mieli do wyboru nagrody co 10 noclegów do 100 noclegów. Wybór Milestone Rewards obejmuje punkty, 20-dolarowe nagrody w gastronomii, potwierdzone podwyższenie kategorii z pokoju standard do apartamentu oraz dostęp do Club InterContinental.

IHG Hotels & Resorts wprowadza również nową aplikację mobilną, która będzie wspierać program IHG One Rewards. Aplikacja jest kluczowym elementem programu IHG One Rewards, który ma zapewniać usprawnioną rezerwację, szybsze zameldowanie, pozostawanie w kontakcie z hotelem oraz elastyczność podczas podróży.

To jedna z największych i najbardziej kompleksowych inwestycji zrealizowanych przez IHG Hotels & Resorts w ostatnich latach. To także największy rozwój jakiego dokonaliśmy w obszarze programów lojalnościowych od czasu wprowadzenia pierwszego w branży programu lojalnościowego – mówi Claire Bennett, Global Chief Customer Officer w IHG Hotels & Resort.  – Realnie zmieniamy doświadczenia gości dając naszym członkom programu lojalnościowego więcej elementów, których oczekują, wyższą wartość i ciekawe korzyści przekazywane indywidualnie za pomocą nowej technologii, poprzez naszą nową aplikację mobilną.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *