Ruszyła kolejna edycja Hotelu Przyjaznego Rodzinie – 14. bez 13.   POD PATRONATEM HOTELARZA

Po raz 14. ruszyła ogólnopolska kampania certyfikacji obiektów hotelowych dla rodzin pod znaną marką „Hotel Przyjazny Rodzinie”. Są już pierwsze zgłoszenia do tej edycji i zaczęły się audyty obiektów, których najwięcej jest w czasie wakacji.

- Celowo pominęliśmy edycję 13., bo jak wiadomo w hotelarstwie nr 13 ma swoje przesądy w numeracji pokoi i pięter (triskaidgekafobia - lęk przed liczbą 13)  – mówi Violetta Hamerska twórczyni projektu i przewodnicząca kapituły HPR. - A tak serio, poprzednia edycja trwała dwa lata, stąd decyzja o 14. edycji HPR”

I to z myślą o tegorocznych wakacjach przygotowywany jest specjalny projekt dla obiektów HPR z największym z portalem parentingowym - Mamotoja.pl, który jest partnerem medialnym HPR od 14 lat. Jest to serwis nr 1. wśród niezależnych (niezwiązanych z portalami horyzontalnymi) serwisów parentingowych, który co miesiąc odwiedza ok. 3 miliony użytkowników (real users).

- Będzie to raport specjalny o WAKACJACH 2022, który ułatwi rodzicom planowanie wyjazdów, które często są rezerwowane w ostatniej chwili. W jednym miejscu rodzice znajdą komplet informacji, porad, rekomendacji i wskazówek na temat rodzinnego wypoczynku. Na naszym portalu www.rodzinawhotelu.pl będą konkretne oferty i promocje z obiektów hotelowych - mówi Violetta Hamerska.

Zakres tematyczny Raportu będzie opierał się m.in. na najczęściej wyszukiwanych frazach dotyczących atrakcji dla dzieci:

  • atrakcje w różnych miastach Polski (w tym najczęściej wyszukiwane przez internautów + sugerowane przez partnerów),
  • atrakcje w różnych regionach Polski
  • materiał o tym, jakie atrakcje są w obiektach hotelowych 14 edycji HPR i dlaczego warto wybierać sprawdzone obiekty z logo HPR
  • teksty o konkretnych obiektach hotelowych z 14 edycji HPR
  • artykuł poradniczy o bonie turystycznym
  • sonda lub plebiscyt (np. jaki rejon Polski użytkownicy polecają na wakacje z dziećmi)

Raport pojawi się w maju, a działania promocyjne będą prowadzone od maja do sierpnia 2022. Dla obiektów, które biorą udział w 14 edycji HPR przygotowano atrakcyjne warunki udziału w raporcie. Zgłoszenia do raportu odbywają się na bieżąco, ale im szybciej jest zgłoszenie, tym dłuższy czas promocji. Szczegóły: info@violettahamerska.pl

„Hotelarz” jest partonem Hotelu Przyjaznego Rodzinie.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *