PHH z nowym filmem promocyjnym

Polski Holding Hotelowy zaprezentował nowy film promujący portfolio grupy PHH, która posiada 54 hotele i obiekty, z blisko 6 tysiącami pokoi. Dzięki dynamicznemu rozwojowi jest jednym z największych graczy na rynku hotelowym w Polsce.  

- Grupa Polski Holding Hotelowy rośnie w siłę, konsekwentnie realizując swoją strategię. Za nami wiele miesięcy prac związanych z nowymi konsolidacjami, a przed nami kolejne, równie ambitne, wyzwania. Wszystkie hotele i obiekty, będące w grupie PHH, to w 100 proc. kapitał polski, gdzie stawiamy na światową jakość i najwyższe standardy. Chcemy pokazać, że hotele będące w spółce Skarbu Państwa mogą być i są na najwyższym, światowym poziomie, czego dowodem są chociażby liczne nagrody i wyróżnienia przyznane naszym obiektom w prestiżowych konkursach branżowych. Jesteśmy odpowiedzialni społecznie i stawiamy na zrównoważony rozwój, dlatego też w prowadzonych przez nas inwestycjach będziemy wprowadzać ekologiczne rozwiązania i nowoczesne technologie. Nasze działania na przestrzeni ostatnich lat już pokazują, że wyznaczamy nowe trendy w hotelarstwie – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

Grupa Kapitałowa PHH oferuje rozbudowaną sieć hoteli i obiektów, zlokalizowanych w różnych częściach Polski – w dużych miastach, mniejszych miejscowościach, a także turystycznych rejonach górskich i nadmorskich, o zróżnicowanym standardzie: biznesowe premium, wypoczynkowe premium, biznesowe, ekonomiczne, wypoczynkowe, uzdrowiska. W skład grupy wchodzi 10 spółek – Polski Holding Hotelowy, PHH Hotele, Gliwicka Agencja Turystyczna, Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Turystycznych, PHN Property Management, Przedsiębiorstwo Usługowe Holtur, Interferie, Interferie Medical SPA, Geovita i Elbest.   Grupa PHH – liczącą 54 hotele i obiekty z blisko 6 tysiącami pokoi – jest jednym z największych graczy na rynku hotelowym w Polsce. Współpracuje – jako franczyzobiorca – z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group i Louvre Hotels Group. 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *