Rate Tiger stawia czoła kryzysowi ekonomicznemu

Specjaliści ds. zarządzania przychodami ze sprzedaży on-line wzywają menadżerów hoteli do utrzymania pozycji na rynku w okresie pogorszonych warunków ekonomicznych


 

Londyn, 29 stycznia 2009: Rate Tiger stawia czoła kryzysowi ekonomicznemu by zapewnić hotelarzom utrzymanie ich pozycji w okresie pogorszonych warunków ekonomicznych.


 

Mimo, iż prognozy dotyczące rynku finansowego i obecna sytuacja gospodarcza wskazują, że branża hotelarska na całym świecie poniesie straty, to jednak dane na temat stawek cenowych i internetowych portali sprzedażowych, dostarczone przez specjalistów ds. zarządzania przychodami ze sprzedaży on-line, pozwalają sądzić, że uda się uchronić rynek hoteli od zapowiadanego kryzysu.


 

Rate Tiger opublikował specjalne oświadczenie zbiegające się w czasie z rozpoczęciem nowego roku wydarzeń w branży hotelarskiej. Firma przygotowuje się do ogólnoświatowej kampanii mającej na celu konsultacje i szkolenia menadżerów hoteli w zakresie strategii sprzedaży w Internecie.


 

Jak powiedział Sacha Hausmann, Dyrektor Zarządzający w Rate Tiger: ‘’Rok 2009 jest rokiem bardziej efektywnego zarządzania cenami i allotmentem, oszczędzania czasu wraz ze zdobywaniem nowych rynków oraz pomnażania przychodów z internetowych kanałów dystrybucji. W warunkach kryzysu ekonomicznego zarządzanie dostępnością i allotmentem będzie dużym wyzwaniem i dlatego jesteśmy tutaj by pomóc hotelarzom maksymalizować ich przychody ze sprzedaży internetowej.’’

 


„Jeśli sprawdzą się prognozy analityków, menadżerowie hoteli zaobserwują 15% spadek cen w ciągu 12 miesięcy tego roku, co pociągnie za sobą również spadek w ilości rezerwowanych pokoi. Branża hotelarska musi wprowadzić sensowną, długookresową  strategię, która zapewni hotelom utrzymanie ich pozycji na rynku w zmieniających się warunkach ekonomicznych. Dzięki właściwym prognozom dotyczących poziomu cen pokoi, menadżerowie będą w stanie ocenić poziom rezerwacji, a zatem skalkulować prawidłowo przychód w 2009 roku”.


 

Rate Tiger, stworzony w 2001 roku w okresie ostatniego zwolnienia tempa rozwoju gospodarczego, jest obecnie liderem na rynku zaawansowanych technologicznie produktów, służących menadżerom hoteli do zarządzania sprzedażą on-line. Dzięki rozwiązaniom dostarczanym przez Rate Niger, hotele zapewniają sobie optymalną widoczność na portalach internetowych, przez co maksymalizują ilość rezerwacji i uzyskiwane tą drogą przychody.


 

W 2009 roku, w związku z zaistniałą sytuacją na rynku, Rate Tiger wprowadzi na rynek kolejne swoje produkty, by jeszcze bardziej zapewnić hotelarzom optymalizację przychodów i oszczędność czasu.

 

 

 

Rate Tiger będzie także obecny podczas głównych wydarzeń branżowych: BIT, ITB, Hitem i WTM a także będzie brał udział w najważniejszych wystawach, jak np.: FITUR, BTL, ITM, Globe, OSMA, Floryda Huddle i InnPoints Worldwide Conference, podczas których dostarczy menadżerom hoteli niezbędnych informacji dotyczących zarządzania sprzedażą miejsc hotelowych on-line.

 

Styczeń 

12 - 14: H (Amsterdam)

21 - 22: InnPoints Worldwidde conference 2009 (Albuquerque, NM, USA)

21 - 23: BTL (Lizbona, Portugalia)

28 - 30: FITUR ( Madryt, Hiszpania)

 

Luty

1 - 3: Floryda Huddle 2009 (Orlando, FL, USA)

11: HSMA (Frankfurt, Niemcy), wystąpienie Sascha Hausmann’a na temat Channel Management i Metasearch

17: Hotel Website Marketing (Irlandia)

19 - 22: BIT (Mediolan, Włochy)

21 - 24: ITM (Moskwa, Rosja)

 

Marzec

11 - 15: ITB (Berlin, Niemcy)

26 - 28: Globe (Mediolan, Włochy)

 

Czerwiec

22 - 25: Hitec

 

Listopad

9 - 12: WTM (Londyn, UK)


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *