Londyn, 29 stycznia 2009: Rate Tiger stawia czoła kryzysowi ekonomicznemu by zapewnić hotelarzom utrzymanie ich pozycji w okresie pogorszonych warunków ekonomicznych.
Mimo, iż prognozy dotyczące rynku finansowego i obecna sytuacja gospodarcza wskazują, że branża hotelarska na całym świecie poniesie straty, to jednak dane na temat stawek cenowych i internetowych portali sprzedażowych, dostarczone przez specjalistów ds. zarządzania przychodami ze sprzedaży on-line, pozwalają sądzić, że uda się uchronić rynek hoteli od zapowiadanego kryzysu.
Rate Tiger opublikował specjalne oświadczenie zbiegające się w czasie z rozpoczęciem nowego roku wydarzeń w branży hotelarskiej. Firma przygotowuje się do ogólnoświatowej kampanii mającej na celu konsultacje i szkolenia menadżerów hoteli w zakresie strategii sprzedaży w Internecie.
Jak powiedział Sacha Hausmann, Dyrektor Zarządzający w Rate Tiger: ‘’Rok 2009 jest rokiem bardziej efektywnego zarządzania cenami i allotmentem, oszczędzania czasu wraz ze zdobywaniem nowych rynków oraz pomnażania przychodów z internetowych kanałów dystrybucji. W warunkach kryzysu ekonomicznego zarządzanie dostępnością i allotmentem będzie dużym wyzwaniem i dlatego jesteśmy tutaj by pomóc hotelarzom maksymalizować ich przychody ze sprzedaży internetowej.’’
„Jeśli sprawdzą się prognozy analityków, menadżerowie hoteli zaobserwują 15% spadek cen w ciągu 12 miesięcy tego roku, co pociągnie za sobą również spadek w ilości rezerwowanych pokoi. Branża hotelarska musi wprowadzić sensowną, długookresową strategię, która zapewni hotelom utrzymanie ich pozycji na rynku w zmieniających się warunkach ekonomicznych. Dzięki właściwym prognozom dotyczących poziomu cen pokoi, menadżerowie będą w stanie ocenić poziom rezerwacji, a zatem skalkulować prawidłowo przychód w 2009 roku”.
Rate Tiger, stworzony w 2001 roku w okresie ostatniego zwolnienia tempa rozwoju gospodarczego, jest obecnie liderem na rynku zaawansowanych technologicznie produktów, służących menadżerom hoteli do zarządzania sprzedażą on-line. Dzięki rozwiązaniom dostarczanym przez Rate Niger, hotele zapewniają sobie optymalną widoczność na portalach internetowych, przez co maksymalizują ilość rezerwacji i uzyskiwane tą drogą przychody.
W 2009 roku, w związku z zaistniałą sytuacją na rynku, Rate Tiger wprowadzi na rynek kolejne swoje produkty, by jeszcze bardziej zapewnić hotelarzom optymalizację przychodów i oszczędność czasu.
Rate Tiger będzie także obecny podczas głównych wydarzeń branżowych: BIT, ITB, Hitem i WTM a także będzie brał udział w najważniejszych wystawach, jak np.: FITUR, BTL, ITM, Globe, OSMA, Floryda Huddle i InnPoints Worldwide Conference, podczas których dostarczy menadżerom hoteli niezbędnych informacji dotyczących zarządzania sprzedażą miejsc hotelowych on-line.
Styczeń
12 - 14: H (
21 - 22: InnPoints Worldwidde conference 2009 (
21 - 23: BTL (Lizbona, Portugalia)
28 - 30: FITUR ( Madryt, Hiszpania)
Luty
1 - 3: Floryda Huddle 2009 (
11: HSMA (
17: Hotel Website Marketing (Irlandia)
19 - 22: BIT (Mediolan, Włochy)
21 - 24: ITM (Moskwa, Rosja)
Marzec
11 - 15: ITB (Berlin, Niemcy)
26 - 28: Globe (Mediolan, Włochy)
Czerwiec
22 - 25: Hitec
Listopad
9 - 12: WTM (Londyn, UK)
Dodaj komentarz