InterContinental Warszawa rezygnuje z jednorazowych plastikowych przyborów toaletowych

W trosce o ochronę środowiska warszawski InterContinental zastąpił wszystkie jednorazowe kosmetyki w małych plastikowych butelkach - szampony, żele, balsamy do ciała i odżywki, odpowiednikami wielokrotnego użytku marki Byredo.

W InterContinental Warszawa rocznie zużywa się ok. 66,5 tys. butelek szamponu, 42,9 tys. butelek odżywki, 77,9 tys.  butelek żelu do kąpieli, 46,1 tys. butelek balsamu do ciała i 62,6 tys. opakowań mydła. Podjęte działania, zastosowania większych dozowników w łazienkach w całym hotelu ma znacznie zredukować te liczby

Działania te są częścią inicjatywy sieci IHG Hotels & Resorts „Journey to Tomorrow”, która obejmuje szereg aktywności mających na celu wprowadzenie pozytywnych zmian dla ludzi, społeczności i planety. Oprócz przejścia na produkty wielokrotnego użytku, sieć pracuje nad wyeliminowaniem produktów plastikowych i zminimalizowaniem marnotrawienia żywności oraz przyjęciem rozwiązań cyrkularnych dla głównych artykułów hotelowych do 2030 roku. Opiera się to na obietnicy IHG z 2019 r., kiedy jako pierwsza sieć hotelarska zobowiązała się do zastąpienia w skali globalnej jednorazowych kosmetyków łazienkowych odpowiednikami wielokrotnego użytku.

Partnerem InterContinental przy tym projekcie jest Byredo, luksusowa marka kosmetyczna, założona w Sztokholmie w 2006 roku przez Bena Gorhama. Zapewnienie gościom produktów, takich jak Byredo, to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie ze strony tych, którzy poszukują wyjątkowych doświadczeń i miejsc z luksusowymi produktami najwyższej jakości, które są przyjazne dla środowiska.

- W InterContinental Warszawa wiemy, że zaangażowanie w ochronę środowiska jest tak samo ważne dla nas, jak i dla naszych gości. Zastąpienie jednorazowych miniaturowych opakowań większymi dozownikami z kosmetykami luksusowej marki Byredo, daje naszym gościom możliwość korzystania z produktów najwyższej jakości, a jednocześnie zmniejszy zużycie plastiku - mówi Britta Kutz, area general manager IHG i dyrektor generalna Intercontinental Warszawa. - Zaangażowanie hotelu w zrównoważony rozwój jest również bardzo ważne dla naszych pracowników, którzy coraz bardziej zwracają uwagę na wpływ hotelu na środowisko i oczekują od nas odpowiedzialnego działania.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *