Trzy szkolenia Akademii Hotelarza

Wiosną w hotelu Courtyard by Marriott Warszawa odbyły się trzy szkolenia Akademii Hotelarza. Poświęcone były optymalizacji zysku pokoi, optymalizacji kosztów i revenue managementowi. Szkolenie poświęcone optymalizowaniu zysku ze sprzedanych pokoi, czyli wprowadzenie do revenue management, prowadził Rafał Burski, dyrektor ds. e-commerce w Satoria Group. Uczestnicy podczas szkolenia otrzymali innowacyjne, ale sprawdzone rozwiązania, które mogą wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Rafał Burski poprowadził też kolejne szkolenie poświęcone praktycznemu zastosowaniu zasad revenue management. Omówił m.in. zagadnienia związane ze wskaźnikami stosowanymi w zarządzaniu przychodami, segmentacją rynkową, a także metodami optymalizacji, przedstawił case studies i poprowadził ćwiczenia dotyczące metod prognozowania. Z kolei Radosław Altheim, dyrektor zarządzający sieci Q Hotel, poprowadził szkolenie dotyczące optymalizacji kosztów w hotelarstwie. Szczególny nacisk położył na sposoby szukania oszczędności, czyli analizę kosztów bezpośrednich, pośrednich i personelu, a także zasady optymalizacji kosztów zatrudnienia. Omówił też skuteczne metody zwiększania wydajności i rentowności pracy oraz kwestię optymalizacji zamówień do hotelu i restauracji. Uczestnicy wszystkich trzech spotkań w poszkoleniowych ankietach bardzo wysoko ocenili użyteczność uzyskanej wiedzy. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *