Hotel Marketing Conference tym razem w Katowicach

24-25 października w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbędzie się kolejna edycja Hotel Marketing Conference organizowana przez Profitroom. „Hotelarz” jest patronem tego wydarzenia. Poza merytorycznymi prelekcjami i panelami dyskusyjnymi praktyków, integralną częścią wydarzenia jest Simply More Party, które pozwala hotelarzom na integrację i wymianę doświadczeń w mniej formalnej formie – przy dobrej muzyce i tańcach. Tegoroczna edycja pod hasłem „The journey starts here” zabierze uczestników w podróż, by pokazać, jak technologia może wesprzeć hotele na każdym etapie guest journey. – Podróż gościa i jego doświadczenia z wybranym hotelem zaczynają się dużo wcześniej niż przy check-inie. Pierwszym krokiem jest technologia, z którą potencjalny gość spotyka się, szukając miejsca na swój wymarzony pobyt. Podczas tegorocznego wydarzenia udamy się w każdy z etapów guest journey, żeby pokazać uczestnikom konferencji, w jaki sposób z pomocą narzędzi online będą mogli generować więcej rezerwacji bezpośrednich i maksymalizować swoje przychody – tłumaczy Arkadiusz Czerwiński, organizator Hotel Marketing Conference. – Ideą HMC zawsze było bezpłatne szerzenie wiedzy dla wszystkich hotelarzy. Dlatego tak jak w roku ubiegłym zdecydowaliśmy się na formułę hybrydową, która pozwoli na udział w konferencji wszystkim zainteresowanym, z każdego miejsca na świecie. Zwłaszcza pracownikom hoteli, którzy muszą zostać na posterunku. Podczas tegorocznej edycji nie zabraknie prof. Henryka Mruka z Uniwersytetu Poznańskiego, który tym razem opowie o trendach konsumenckich 2023+. Kolejną prelegentką będzie Małgorzata Chełkowska-Dorna, akredytowany coach ACC International Coach Federation, która reorganizuje systemy motywacji, obniżając skutecznie rotację pracowników największych marek w Polsce. Na HMC 2022 odpowie na pytanie: „Czym jest wychowanie bezstresowe w hotelarstwie i jak budować zaangażowanie w zespole hotelowym”. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Radek Kotarski, autor książek „Włam się do mózgu” o metodach skutecznej nauki oraz „Nic bardziej mylnego”, obalającej 50 popularnych mitów w popkulturze. – Na HMC 2022 opowie o tym, jak oswoić zmianę. Bo zmiany w ostatnich latach towarzyszą nam na każdym kroku. Wykład Radka pomoże uczestnikom konferencji w oswojeniu i łagodnym przeprowadzeniu wszelkich zmian, które mogą napotkać na swojej nie tylko biznesowej drodze – zapowiada Arkadiusz Czerwiński. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.