Accor dołącza do grona Partnerów Forum Hotel Trends 2022   KONFERENCJE "HOTELARZA"

Accor, wiodąca grupa hotelarska na świecie z portfolio  ponad 5,3 tysiąca obiektów hotelowych w 110 krajach, została Partnerem Srebrnym Hotel Trends Poland&CEE. To największe w Polsce i CEE forum dla Top-Managementu branży hotelowej, odbędzie się w tym roku 10 października w hotelu Radisson Collection w Warszawie.

Accor dysponuje jednym z najbardziej zróżnicowanych i w pełni zintegrowanych ekosystemów hotelarskich obejmujących szerokie portfolio ponad 40 charakterystycznych marek segmentu luxury, premium, midscale i economy. Doświadczenia oferowane gościom przez grupę uzupełnia bogata oferta rozrywkowa, bary i restauracje, markowe rezydencje prywatne, współdzielone obiekty noclegowe, consierge, przestrzenie co-workingowe i wiele innych. Zespół Accor liczy ponad 230 tys. osób na całym świecie.

Dodatkowo Grupa oferuje wszechstronny lifestylowy program lojalnościowy ALL - Accor Live Limitless, który jako codzienny towarzysz hotelowych gości pozwala na wzbogacenie pobytu o dodatkową wartość i przeżycia związane z szeroką gamą oferowanych benefitów, usług i doświadczeń.

Jesienne edycje organizowanych przez wydawcę „Hotelarza” wydarzeń z cyklu Hotel Trends Poland&CEE rokrocznie są najważniejszymi miejscami spotkań decydentów rynku hotelarskiego. To tu ogłaszane są najnowsze projekty, tu podczas kuluarowych rozmów dogrywane są największe kontrakty, tu kluczowi inwestorzy, przedstawiciele banków i funduszy spotykają się z najważniejszymi managerami z branży hotelowej z Polski i Europy.

W ubiegłym roku w wydarzeniu wzięło udział stacjonarnie przeszło 300 branżowych profesjonalistów, natomiast online forum śledziło ponad 200 uczestników. W tej edycji, podobnie jak przed rokiem, wydarzenie odbędzie się hybrydowo – z możliwością udziału stacjonarnego, oraz śledzenia transmisji online.

Forum, podobnie jak w latach ubiegłych towarzyszyć będzie wieczorna gala i rozstrzygnięcie konkursu. W tym roku wyróżnieni zostaną znów „Hotelarze Roku”.

Partnerem strategicznym tegorocznej edycji wydarzenia został Radisson Hotel Group, jedna z największych grup hotelowych na świecie, posiadająca dziewięć wyróżniających się marek hotelowych i ponad 1700 hoteli działających i będących w fazie rozwoju w 120 krajach. Partnerem Merytorycznym jest firma Pro Value.

Szczegóły dostępne są na stronie: www.hotel-trends.pl

Przeczytaj dlaczego liderzy rynku uczestniczą w Hotel Trends >>

Relacja z ubiegłorocznej edycji wydarzenia>>

Galeria zdjęć>>



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *