WARIMPEX i UBM świętują zatknięcie wiechy na Hotelu angelo w Katowicach

UBM Realitätenentwicklung AG i Warimpex Finanz- und Beteiligungs AG poszerzają swoje portfolio hotelowe, budując wspólnie czterogwiazdkowy hotel znanej marki angelo w polskiej metropolii gospodarczej – w Katowicach. Mimo trudnych obecnie warunków gospodarczych prace budowlane postępują zgodnie z planem.


W czwartek, 18 czerwca 2009, zatknięta zostanie wiecha na więźbie dachu hotelu. Ukończenie projektu o wartości 30 mln Euro planowane jest na marzec 2010 roku. Dla obu inwestorów – dyrektora generalnego UBM Karla Bier i dyrektora generalnego Warimpexu Franza Jurkowitscha – Katowice to inwestycja wyraźnie acykliczna: „Gdy koniunktura znowu się poprawi, my z naszym hotelem będziemy już obecni na rynku.“ Zarządzaniem hotelem ma się zająć sprawdzony już partner Vienna International.


Katowice oddalone o 400 km i niecałe pięć godzin jazdy samochodem od Wiednia to centrum górnośląskiego okręgu przemysłowego. Miasto liczy 340.000 mieszkańców, a w jego bezpośredniej bliskości żyje kolejne 300.000 osób. Cały region jest solidnym motorem gospodarki, a same Katowice jednym z kulturalnych centrów Polski, łączącym tradycję z nowoczesnością. Od czasu poprawy warunków środowiskowych w tym wysoce uprzemysłowionym regionie, obiecująco rozwija się tu też turystyka.


Katowice mają dla swoich gości szeroką ofertę w zakresie kultury i sztuki. „To miasto ma niesamowity potencjał. Brakuje jednak hoteli spełniających dzisiejsze standardy jakości, aby w pełni wykorzystać możliwości płynące z turystyki. Nowy hotel spełni oczekiwania zarówno osób podróżujących służbowo, jak i turystycznie.


Spodziewamy się więc rezerwacji przez cały tydzień, a tym samym dobrego obłożenia“, wyraża swoje zadowolenie dyrektor generalny UBM Karl Bier. Nowy hotel położony w samym centrum miasta, będzie miał 197 pokoi i apartamentów. Jego infrastruktura obejmuje niemal 100 miejsc parkingowych i 950 m² powierzchni konferencyjnej. Autorem projektu obiektu w Katowicach jest doskonale rozwijający się architekt Leszek Łękawa i jego pracownia architektoniczna Impressio. Podobnie jak w czynnych już hotelach angelo w Monachium, Pradze, Bukareszcie, Pilźnie i od jesieni także w Jekaterynburgu, atutem hotelu ma być jego wyjątkowy design oraz wyszukane kolory i formy.


Koncepcja designerska przewiduje mieszaninę intensywnych odcieni czerni, koralowego, żółtego i białego, podkreślanych przez meble i akcesoria z Dalekiego Wschodu. „Jesteśmy przekonani“, twierdzi dyrektor generalny Warimpexu Franz Jurkowitsch, „że nasz hotel zostanie bardzo dobrze przyjęty przez biznesmenów, turystów i mieszkańców Katowic.“ Nowy hotel nie tylko wspiera koncepcję turystyczną miasta Katowice, ale jest także sygnałem dla międzynarodowej wspólnoty inwestorów, że warto zaangażować się w regionie Górnego Śląska, oferującym znakomite perspektywy na przyszłość.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *