Jolanta Gawryś, wcześniej w Grupie Thermaleo & Uzdrowisko Szczawnica, została dyrektor sprzedaży i marketingu 5-gwiazdkowego Belmonte Hotel Krynica-Zdrój z 251 pokojami, który otwarty został w maju.
Z branżą hotelarską związana jest od 10 lat. Karierę zawodową rozpoczynała w Krynicy na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży i marketingu w 4-gwiazdkowym hotelu Prezydent. W 2015 r. przeszła do nowo otwartego 5-gwiazdkowego Heron Live w Siennej na takie samo stanowisko, a po dwóch latach awansowała na kierownika ds. sprzedaży i marketingu. W 2019 r. została managerem sprzedaży i marketingu w Grupie Thermaleo & Uzdrowisko Szczawnica, która ma w swoim portfolio m.in. 5-gwiazdkowy hotel Modrzewie, 3-gwiazdkowy Navigator, kilka pensjonatów, restauracji, Centrum Kongresowe – Dworek Gościnny oraz przygotowywany do otwarcia Pieniny Grand. W połowie ub.r. awansowała na dyrektora sprzedaży i marketingu. W Belmonte po etapie pre-openingu jej główne działania nastawione będą na promocję i budowanie marki Belmonte, otwarcie obiektu na rynek MICE, wdrażanie polityki cenowej, wejście w nowe segmenty odbiorców, przygotowanie hotelu do dużych realizacji eventowych.
– Marka Belmonte mocno weszła na rynek z nowym i bezkompromisowym brandem hotelowym. Wspólnie z zespołem będziemy pracować nad spójną polityką sprzedażową i marketingową, ale także nad realizacjami eventowymi, które będą ważną częścią działalności hotelu. W niedalekiej przyszłości będzie to jedna z najczęściej wybieranych marek hotelowych na południu Polski przez segment MICE - deklaruje nowa dyrektor sprzedaży i marketingu. W Belmonte zastąpiła Iwonę Donimirską, która pracowała tam od fazy pre-openingu w styczniu.
Dodaj komentarz