Nowa dyrektor klastra ds. sprzedaży i marketingu trzech hoteli IHG w Warszawie i Gdańsku   PERSONALIA

Gessée Chartré będzie kierować zespołem sprzedaży i marketingu klastra trzech hoteli: Intercontinental i Holiday Inn w Warszawie oraz Holiday Inn w Gdańsku

Przyjechała do Polski z Kanady, gdzie pracowała w DoubleTree by Hilton Montreal jako dyrektor ds. sprzedaży, marketingu i przychodów, będąc odpowiedzialna m.in. za proces rebrandingu i repozycjonowanie hotelu.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży. Karierę rozpoczęła w hotelu InterContinental Montreal. W 2008 r. objęła stanowisko kierownika sprzedaży w Holiday Inn Express Montreal, gdzie skupiała się na segmencie rynku korporacyjnego. Po dwóch latach przeniosła się do Holiday Inn Select Montreal Centre Ville na stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu. W 2011 r.  objęła takie samo stanowisko w Holiday Inn & Suites Pointe-Claire, gdzie odpowiadała za nową strategię cenową po renowacji hotelu.

Rok 2012 był dla niej początkiem kariery w sieci operatorskiej Urgo Hotels Canada, gdzie w 2017 r. objęła stanowisko regionalnego dyrektora sprzedaży. Była tam odpowiedzialna za działy sprzedaży w 11 hotelach w pięciu lokalizacjach. W 2017 r. zdobyła wraz ze swoi zespołem tytuł  Sales Team of the Year za bardzo dobre wyniki finansowe osiągnięte przez te hotele.

Jako dyrektor klastra ds. sprzedaży i marketingu Gessée Chartré zarządza 10-osobowym zespołem, a do jej obowiązków należy: tworzenie strategii maksymalizacji sprzedaży hoteli i optymalnego wzrostu przychodów, a także wsparcie dyrektorów generalnych hoteli i zespołów ds. sprzedaży i marketingu.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *