Nagrodzony Courtyard by Marriott

Czterema nagrodami w konkursach przeprowadzonych w ramach sieci Marriott uhonorowany został mieszczący się przy warszawskim lotnisku hotel Courtyard by Marriott.
Wyniki ogłoszono w pierwszych dniach marca w Warszawie, podczas zjazdu generalnych dyrektorów wszystkich marek należących do sieci Marriott w Europie.


Najcenniejszą była Diamond Award 2005 - aby ją otrzymać należało spełnić wiele kryteriów, m.in. uzyskać wskaźnik min. 87 proc. zadowolenia gości z poziomu usług hotelu, liczony na podstawie ocen gości hotelowych (hotel Courtyard by Marriott osiągnął wskaźnik 94 proc.) oraz zdać audyt korporacyjny (kontrolę przestrzegania standardów Marriotta) na min. 80 proc. Poza USA i Kanada tę nagrodę otrzymały jedynie dwa hotele marki Courtyard na świecie, w tym warszawski. Uhonorowano go też Platinium Award, czyli nagrodą dla hoteli, które zdobyły wskaźnik powyżej 80 proc. zadowolenia gości z pobytu w hotelu i jakości usług. - To nagrody dla pracowników za poświęcenie i ciężką codzienną pracę.

I to ich zasługa, że goście tak wysoko oceniają poziom i jakość usług hotelu. A ocena gości jest dla nas najcenniejszą nagrodą, bo dla nich istniejemy
- powiedział Sławomir Nowak, dyrektor generalny hotelu. Goście hotelu ocenili też warszawski obiekt jako najlepszy pod względem czystości oraz oferujący najlepsze na świecie śniadania

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *