Hotele Nosalowy Partnerem HT 2022   KONFERENCJE "HOTELARZA"

Hotele Nosalowy, jedna z najbardziej rozpoznawalnych, zakopiańskich marek, zostały Partnerem Srebrnym Hotel Trends Poland&CEE. To największe w Polsce i CEE Forum dla Top-Managementu branży hotelowej, odbędzie się w tym roku 10 października w hotelu Radisson Collection w Warszawie.

Obiektami zarządza Nosalowy Dwor, operator, który odpowiada obecnie za działalność flagowych obiektów spółki – Nosalowy Dwór Resort & Spa, Nosalowy Park Hotel & Spa, oraz Apartamentów Park Residence by Nosalowy, a także znanych zakopiańskich restauracji (Regionalnej i Marilor) i autorskiej marki  NABE SPA. Baza noclegowa Hoteli Nosalowy to obecnie blisko 550 pokoi w samym Zakopanem.

Hotele Nosalowy to również znana w kraju destynacja MICE. Największe w regionie Centrum Kongresowe „Gerlach’ z salą dla 1,2 tys osób, zróżnicowana oferta, nowoczesna infrastruktura, profesjonalna obsługa sprawiają, że „Gerlach” jest od lat miejscem najbardziej spektakularnych realizacji MICE, sportowych widowisk, tanecznych zmagań, pokazów mody, koncertów i najważniejszych wydarzeń kulturalnych w regionie.

Jesienne edycje organizowanych przez wydawcę „Hotelarza” wydarzeń z cyklu Hotel Trends Poland&CEE rokrocznie są najważniejszymi miejscami spotkań decydentów rynku hotelarskiego. To tu ogłaszane są najnowsze projekty, tu podczas kuluarowych rozmów dogrywane są największe kontrakty, tu kluczowi inwestorzy, przedstawiciele banków i funduszy spotykają się z najważniejszymi managerami z branży hotelowej z Polski i Europy.

W ubiegłym roku w wydarzeniu wzięło udział stacjonarnie przeszło 300 branżowych profesjonalistów, natomiast online forum śledziło ponad 200 uczestników. W tej edycji, podobnie jak przed rokiem, wydarzenie odbędzie się hybrydowo – z możliwością udziału stacjonarnego, oraz śledzenia transmisji online.

Forum, podobnie jak w latach ubiegłych towarzyszyć będzie wieczorna gala i rozstrzygnięcie konkursu. W tym roku wyróżnieni zostaną znów „Hotelarze Roku”.

Partnerem strategicznym tegorocznej edycji wydarzenia został Radisson Hotel Group, jedna z największych grup hotelowych na świecie, posiadająca dziewięć wyróżniających się marek hotelowych i ponad 1700 hoteli działających i będących w fazie rozwoju w 120 krajach. Partnerem Merytorycznym jest firma Pro Value.

Szczegóły dostępne są na stronie: www.hotel-trends.pl

Przeczytaj dlaczego liderzy rynku uczestniczą w Hotel Trends >>

Relacja z ubiegłorocznej edycji wydarzenia>>

Galeria zdjęć>>


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *