Już 10 października w pięciogwiazdkowym warszawskim hotelu Radisson Collection odbędzie się 10. edycja najważniejszego hotelarskiego wydarzenia dla Top Managementu, które gromadzi w jednym miejscu decydentów branży hotelowej z Polski i reprezentantów sieci hotelowych i funduszy inwestycyjnych z całej Europy. Forum Hotel Trends to jednak nie tylko skuteczna platforma do budowania i zacieśniania branżowych relacji, ale przede wszystkim miejsce gdzie odbywają się pasjonujące dyskusje toczone na scenie przez uznane branżowe autorytety.
W tym roku dyskusje koncentrować będą się wokół najistotniejszych uwarunkowań dla dalszego rozwoju hotelarstwa w Polsce - rosnących kosztów prowadzenia działalności, wyzwań zewnętrznych, ale także odbudowywania się ruchu turystycznego i biznesowego po pandemii.
AGENDA FORUM:
08:30 - 09:00 Rejestracja uczestników
09:00 - 09:10 POWITANIE GOŚCI. Otwarcie konferencji.
09:10 - 10:00 WYSTĄPIENIA EKSPERCKIE
09:10 - 9:40 Prezentacja ekspercka
- Robert Gwiazdowski - ekonomista, prawnik, komentator gospodarczy i polityczny
09:40 - 10:00 Powracająca koniunktura – wyniki hoteli w Polsce na tle Europy
Jakub Klimczak - Business Development Manager, STR
10:00 - 11:00 PANEL LIDERÓW RYNKU: Rynek hotelowy dziś i za 5 lat. Jak będzie wyglądała nowa normalność?
Główni inwestorzy z sektora hotelarskiego przyjrzą się obecnej kondycji rynku, omówią wpływ problemów gospodarczych i geopolitycznych na prowadzoną działalność, oraz podzielą się swoimi prognozami na nadchodzące lata.
11:00 - 11:30 Przerwa kawowa
11:30 - 12:30 PANEL OPERACYJNY: Oczekuj nieoczekiwanego – jak zarządzać hotelem w czasach pandemii, wojny i rosnących kosztów
Dynamicznie rosnący do 2019 roku biznes hotelowy został wywrócony do góry nogami już na początku 2020 r. - i „wywracany” jest od tego czasu praktycznie co miesiąc. Wyzwania, z jakimi muszą się mierzyć obecnie hotele, były jeszcze niedawno nie do wyobrażenia. W gronie hotelarzy chcemy porozmawiamy o tym, jak prowadzić hotel w dobie niepewności – dosłownie - jutra, kosztach rosnących – dosłownie – z dnia na dzień, popytu zmieniającego się – dosłownie – co godzinę w obydwie strony. Jak planować budżety, przychody, zatrudnienie? Jak szukać oszczędności i jak wyjść z tej sytuacji obronną ręką generując zadowalające rezultaty?
12:30 – 13:30 Lunch
13:30 - 14:30 PANEL SIECI HOTELOWYCH: Pod międzynarodową marką w mieście i miejscowości wypoczynkowej
Czy międzynarodowa marka faktycznie daje tę przewagę, która tworzy lojalność i wielokrotne rezerwacje? Nasi eksperci omówią wartość marek dla poszczególnych rynków, kluczowe kryteria wyboru, modele partnerstwa oraz rolę operatorów zewnętrznych. Będziemy dyskutować o tym co wyróżnia nowe marki i dlaczego inwestorzy powinni je wybierać, a w jakich sytuacjach można obyć się bez rozpoznawalnego brandu.
14:30 – 15:30 PANEL EKO: Działania proekologiczne a ich wpływ na zysk w hotelu
Ekologia, zrównoważony rozwój czy społeczna odpowiedzialność biznesu, to elementy coraz istotniejsze dla współczesnych gości hotelowych. I choć świadomość działań w obszarze ESG dopiero raczkuje, to warto poznać ten coraz istotniejszy element planowania rozwoju firmy. Podczas tego panelu dyskutować będziemy o tym jak wdrażać działania proekologiczne i jak mogą przełożyć się one na wyższy zysk hoteli.
15:30 – 16:00 Przerwa kawowa
16:00 – 17:00 PANEL FINANSOWY: Wpływ kosztów finansowania na opłacalność funkcjonowania hotelu
Pandemia, wojna i inflacja przemodelowały całkowicie opłacalność prowadzenia hoteli. Coraz większe obciążenie stanowią koszty finansowania (kredyt, condo, dzierżawa, obligacje, private equity), obniżając rentowność. Jak poradzić sobie w obecnej sytuacji? Jakie nowe źródła przychodów mogą pomóc zwiększyć zyski?
17:00 – 18:00 Przerwa techniczna
18:00 - 19:30 Networking
19:30 - 23:00 Wieczorna Gala i wręczenie nagród w konkursie „Hotelarz Roku 2022”
Dołącz do tego elitarnego grona i zgłoś swój udział jeszcze dziś!
Spotkaj się z najważniejszymi uczestnikami rynku stacjonarnie w hotelu Radisson Collection w Warszawie lub dołącz online i śledź transmisję w jakości HD na żywo.
Przeczytaj relację z poprzedniej edycji >>
Zobacz galerię zdjęć >>
Zapytania dotyczące udziału w konferencji: Wiola Wiater, tel. (22) 333 88 10, w.wiater@pws-promedia.pl
Zapytania dotyczące współpracy sponsorskiej: Małgorzata Grenda, tel. (22) 333 88 01, m.grenda@pws-promedia.pl
Taka miejscówka na konferencje w Lublinie – https://dworekarkadia.pl/konferencje.html
Godna uwagi czy średnio? Może macie jakieś inne miejscówki, w które warto uderzyć?