„Hotelarz Roku 2022”. Finaliści kategorii „Revenue Manager”   KONFERENCJE "HOTELARZA"

10 października, podczas gali towarzyszącej Forum Hotel Trends Poland&CEE w hotelu Radisson Collection Warsaw ogłoszeni zostaną laureaci tegorocznej edycji konkursu „Hotelarz Roku” organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz”. Dziś ogłaszamy finalistów w kategorii: Revenue Manager Roku.

Spośród kilkudziesięciu zgłoszeń Kapituła konkursu, składająca się z ponad 20 ekspertów rynków hotelarskiego wybierze zwycięzców w kategoriach: Dyrektor generalny hotelu sieciowego, Dyrektor generalny hotelu niezależnego, Dyrektor sprzedaży i marketingu, Revenue Manager oraz Hotelarz Roku do 35. Roku Życia.

Finaliści w kategorii Revenue Manager Roku

-Grzegorz Główczewski - Hotel Group Revenue Manager, Grupa Dobry Hotel

-Karol Ronowski - Revenue Manager, Airport Hotel Okęcie, Warszawa

-Łukasz Kucharski - Revenue Manager, Gwiazda Morza, Władysławowo

Wciąż możesz jeszcze zgłosić swój udział w Forum

Dzięki udziałowi w tym elitarnym wydarzeniu nie tylko poznasz najnowsze trendy i prognozy kreślone przez branżowych liderów z Polski i całej Europy, ale także możesz wziąć udział w kuluarowych dyskusjach na najwyższym poziomie, poznać nieoficjalne wiadomości rynkowe i poszerzać sieć swoich branżowych kontaktów, zarówno podczas samej imprezy, jak i towarzyszącej jej wieczornej gali.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące konferencji, zapraszamy do kontaktu
Wioleta Wiater
e-mail: w.wiater@pws-promedia.pl, tel: (22) 333 88 10

Szczegóły dostępne są na stronie: www.hotel-trends.pl 

Przeczytaj dlaczego liderzy rynku uczestniczą w Hotel Trends >> 

Relacja z ubiegłorocznej edycji wydarzenia>> 

Galeria zdjęć>>

Laureaci konkursu "Hotelarz Roku 2019"

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.