Piotr Wezenfeld, związany z hotelem Marriott Warszawa od otwarcia w 1989 r., objął stanowisko director of rooms operations w hotelu Marriott Warszawa, a Norbert Zapart front office managera.
Piotr Wezenfeldod od początku swojej kariery zawodowej, czyli od ponad 30 lat, jest związany z warszawskim Marriottem. Początkowo zatrudniony jako houseman, po niespełna roku awansował na stanowisko supervisora, w 2003 r. został assistant housekeeping managerem, a w 2006 r. housekeeping managerem. W tym czasie wyjeżdżał na jako task-force, aby wspierać otwarcia nowych hoteli sieci Marriott m.in. na Arubie, w Indiach, w Armenii i Wielkiej Brytanii. W 2007 r. zmienił dział i został front desk managera. W 2007 r. zmienił dział i objął stanowisko front desk managera, a po trzech latach awansował na assistant front office managera. W 2021 r. objął funkcję director of services. Znając od podszewki dwa duże operacyjne działy hotelu Marriott w Warszawie, ostatnio awansował na stanowisko director of rooms operations.
Norbert Zapart z branżą hotelarską związany jest od 2016 r.. Swoją przygodę rozpoczął we Wrocławiu od stanowiska boya hotelowego. Związany z siecią Marriott od przeszło pięciu lat. Pracował w obiektach jak AC by Marriott, gdzie był częścią pre-opening teamu i hotelu Renaissance. W sierpniu tego roku objął stanowisko front office managera w hotelu Marriott.
Dodaj komentarz