Od października do sieci Leonardo Hotels, w której w Polsce działają cztery hotele dołączyla Magdalena Młynarczyk jako nowa dyrektor sprzedaży i marketingu. Wcześniej była dyrektor sprzedaży i marketingu hoteli Radisson Blu i Park Inn by Radisson w Krakowie.
Magdalena Młynarczyk posiada ponad 20-letnie doświadczenie w hotelarstwie. W krakowskich hotelach należących do sieci Radisson rozpoczynała swoją karierę w 2002 roku. Przechodząc wszystkie jej szczeble, poznała od podstaw specyfikę pracy w działach operacyjnych i w dziale sprzedaży. Od 2014 roku jako Sales Marketing Director była tu odpowiedzialna za cały zespół sprzedażowy, realizację strategii i utrzymywanie efektywnych relacji z kluczowymi klientami i interesariuszami.
W Leonardo Hotels Młynarczyk będzie odpowiedzialna między innymi za rozbudowę struktur działu sprzedaży, efektywne relacje z klientami biznesowymi oraz wzrost wyników sprzedażowych Leonardo Hotels. Będzie pod tym względem zarządzała pracą obecnych na polskim rynku hoteli należących do Leonardo Hotels – NYX Hotel Warsaw, Leonardo Royal Warsaw oraz dwóch działających w Krakowie obiektów Leonardo Boutique. Ze względu na plany inwestycyjne sieci, będzie również tworzyła struktury sprzedaży kolejnych otwierających się w Polsce hoteli.
Dodaj komentarz