IV edycja konkursu Sopockie Perły   POD PATRONATEM HOTELARZA

Od hoteli, restauracji i przestrzeni widowiskowych po produkty, wydarzenia i inicjatywy społeczne  pragnąc wyłonić i nagrodzić podmioty napędzające potencjał turystyczny Sopotu, już po raz czwarty członkowie Sopockiej Organizacji Turystycznej wraz z Kapitułą Konkursową wybiorą laureatów konkursu Sopockie Perły w pięciu kategoriach. Patronami wydarzenia są m.in. „Hotelarz” i Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego.

Nagrody główne w konkursie 5 tys. zł. do wykorzystania na działania promocyjne, przyznawane będą zwycięzcom, których przedsięwzięcia z zakresu rozwoju turystyki, wpisują się w jedną z następujących kategorii:

  • CSR w turystyce – za działania w nurcie społecznej odpowiedzialności biznesu
  • Gościnność – za najbardziej jakościową i kompleksową ofertę noclegową w Sopocie
  • Kulinaria – za najbardziej oryginalną ofertę kulinarną
  • Wydarzenie – za najlepszy sopocki event
  • Debiut – za sukces działalności rozpoczętej w Sopocie w danym roku konkursowym

Zwycięzcy ogłoszeni zostaną podczas  gali 8 grudnia. Opinią ekspercką podzielą się eksperci oraz pasjonaci tematyczni w poszczególnych kategoriach konkursowych:

•           Ewelina Sasin - przedsiębiorczyni, która rozwija startup IT oparty na promowaniu ekologicznych nawyków, redukcji śladu węglowego, offsetach węglowych, kompensacji CO2

•           Karol Weber – doradca hotelowy, pasjonat podróżowania, który prowadzi blog, gdzie dzieli się swoimi obserwacjami i przemyśleniami jako zawodowy hotelarz.

•           Kamil Sadkowski - założyciel K5 – autorskiej akademii kulinarnej w Gdyni, w której szkoli kucharzy oraz pasjonatów kulinariów

•           Jacek Janowski - ekspert w Departamencie Promocji i Turystyki Krajowej Polskiej Organizacji Turystycznej.

W ubiegłych latach w konkursie udział wzięły 134 podmioty. Docenieni zostali ci, którzy wyróżnili się na tle gościnności czy oferty kulinarnej, ale również przysłużyli się ochronie środowiska, okazali się najbardziej nowatorscy czy przyjaźni dla turystów.  – Wysoka liczba zgłoszeń do udziału w kolejnych edycjach Sopockich Pereł pokazuje, że konkurs stał się pożądanym wyróżnieniem wśród sopockich przedsiębiorców, którzy kształtując branżę turystyczną kurortu, pragną przyciągać tu kolejnych gości. Szacunek oraz wyrazy uznania należą się wszystkim uczestnikom. To dzięki ich kreatywności, nieszablonowemu podejściu do biznesu i rosnącej sympatii gości, Sopot jest tak chętnie odwiedzanym miejscem – mówi Bartłomiej Barski, Prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej.

Pomysłodawcą i organizatorem konkursu jest Sopocka Organizacja Turystyczna,
a głównym partnerem Miasto Sopot. SOT zrzesza ponad 100 sopockich firm, które współpracują w celu rozwoju oraz promocji miasta Sopot jako uzdrowiska i miejsca atrakcyjnego turystycznie.

Formularz konkursowy: https://visit.sopot.pl/konkurs-sopockie-perly-formularz/

Szczegóły i regulamin konkursu dostępne są na stronie: https://visit.sopot.pl/konkurs-sopockie-perly/ 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *