… a w kompleksie Louvre Hotels Group w Warszawie – The Complex

The Complex to kulinarno-rozrywkowe serce trzymarkowego obiektu Louvre Hotels Group przy ul. Towarowej w Warszawie – przestrzeń współtworzona przez trzy koncepty gastronomiczne: Tulipe, Loft i Patio Mixology.

Znajdujące się pod jednym dachem Golden Tulip, niedawno otwarty po generalnym remoncie, oraz Campanile i Première Classe mają stanowić dzięki The Complex „hub hospitality” – jak opisuje sieć, „miejsce stworzone z myślą o budowaniu społeczności, w którym dobrze miksują się smaki, ludzie i doświadczenia”. Menu restauracji Tulipe oparto na „twórczej zabawie polską i francuską sztuką kulinarną i lokalnych produktach”.

W The Loft króluje rzemieślniczy street food w towarzystwie lunchowej i obiadowej klasyki. W całość The Complex spaja koktajlbar Patio Mixology. W jego wnętrzu z przeszklonym sufitem czekają na gości wybór autorskich koktajli oraz przekąski z różnych zakątków świata, co ma zachęcać do odkrywania nowych smaków i dzielenia się jedzeniem z przyjaciółmi podczas spotkania przy jednym z dużych stołów lub wspólnego relaksu na wygodnych fotelach i sofach. – Doświadczenie The Complex polega na dzieleniu się tym, co w życiu smakuje najlepiej.

Przez cały dzień przestrzeń wypełnia pozytywna energia. Tutaj można po prostu wyjść do ludzi i cieszyć się życiem pośród gwaru rozmów, dźwięków muzyki i wyśmienitych smaków skrojonych pod najróżniejsze gusta – tłumaczy Iwona Janosiewicz, cluster general manager kompleksu hotelowego. – Projektując The Complex, nie myśleliśmy jedynie w kategoriach tworzenia atrakcyjnego „zaplecza gastronomicznego” dla naszych hoteli. To przestrzeń otwarta na miasto i jego mieszkańców, będąca integralną częścią warszawskiej sceny kulinarnej.

The Complex to także coś więcej niż food court. Na naszych gości czekają transmisje sportowe, sety DJ-ów, seanse filmowe, stand-upy i wiele więcej. To miejsce, w którym dobre jedzenie spotyka się z rozrywką. Na tym właśnie polega idea eatertainment. Otwarcie The Complex ma też stworzyć nowe możliwości eventowe warszawskiego obiektu.

Strefa kulinarno-rozrywkowa stanowi uzupełnienie przestrzeni konferencyjnych Golden Tulip Warsaw Centre, oferując klientom biznesowym dodatkowe i niekonwencjonalne opcje podczas organizowania wydarzeń. •


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *