Hotelarze Roku 2022

Autor: Wiktor Kołakowski

Podczas wieczornej gali w hotelu Radisson Collection Warszawa po konferencji Hotel Trends Poland & CEE ogłoszono zwycięzców konkursu na Hotelarzy Roku 2022. To jedyny konkurs w polskiej branży hotelarskiej nagradzający nie same hotele, ale managerów stojących za ich sukcesami. W tym roku zgłoszono do niego ponad 60 kandydatur. Zwycięzcy wybrani zostali przez kapitułę składającą się z najlepszych fachowców w branży hotelarskiej.

Hotelarze Roku to konkurs, którego celem jest promowanie wyróżniających się swoimi osiągnięciami profesjonalistów z branży hotelowej. Kryteria oceny, jakimi kieruje się kapituła, to m.in. osiągnięcia zawodowe w ostatnim okresie, zrealizowane projekty, wprowadzanie nowatorskich rozwiązań, wkład w budowę pozycji konkurencyjnej hotelu na rynku, solidność zawodowa i etyka, a także zaangażowanie na rzecz środowiska hotelarskiego.

25-osobowa kapituła konkursu składa się z reprezentantów sieci hotelarskich, organizacji branżowych, doradców oraz laureatów poprzednich edycji. A ostatnia edycja konkursu odbyła się jesienią 2019 r. W 2020 r. konferencja Hotel Trends miała formułę online, co nie sprzyjało organizowaniu gali, z kolei w ub.r. nagrodziliśmy 10 Hotelarzy 10-lecia. Tak więc można powiedzieć, że w obecnej edycji nagrodzeni zostali managerowie, którzy przeprowadzili z sukcesem swoje hotele przez cały stan pandemii, zachowując ich pozycję na rynku, co wymagało wykazania się ponadprzeciętnymi kompetencjami.

DYREKTOR GENERALNY HOTELU SIECIOWEGO ANETA LEWANDOWSKA, Sofitel Warszawa Victoria Sprawnie przeprowadziła flagowy hotel sieci Accor/Orbis w Polsce przez czas pandemii, utrzymując go na pozycji lidera warszawskiego rynku. W 2018 r. objęła stanowisko dyrektora generalnego Sofitela Victoria jako pierwsza Polka i jest obecnie najdłużej zarządzającym managerem wśród wszystkich dyrektorów generalnych hoteli 5-gwiazdkowych w Warszawie, co już mówi wiele o jej kompetencjach.

Wcześniej stworzyła i realizuje wizję repozycjonowania Sofitela Victoria na mapie warszawskich hoteli. Po ukończeniu drugiej fazy remontu poprzez przemyślane działania i zdefiniowane ambicje dla tego miejsca zarówno w sferze niemater

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *