Kadry

Bartłomiej Słomski operations managerem w Courtyard by Marriott Gdynia

Związany od fazy pre-openingu siedem lat temu z hotelem Courtyard by Marriott Gdynia Bartłomej Słomski awansował na stanowisko operations managera. Karierę hotelarską zaczął w 2010 r. w gdańskim hotelu Radisson Blu na stanowisku F&B supervisor. W 2014 r. przeszedł do hotelu Wolne Miasto w Gdańsku jako F&B manager.

Po roku dołączył do zespołu przygotowującego otwarcie Courtyard by Marriott Waterfront Gdynia jako zastępca F&B managera, a po pół roku został F&B managerem. Jest wykładowcą w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, absolwentem gdańskiej Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu na kierunku turystyka i rekreacja.

Beata Dębska dyrektor sprzedaży i marketingu Vienna House by Wyndham w Krakowie

Do zespołu Vienna House by Wyndham dołączyła Beata Dębska, która od początku października odpowiada za sprzedaż i marketing krakowskich hoteli Vienna House by Wyndham Andel’s i Vienna House Easy by Wyndham. Związana jest z branżą hotelarską od 15 lat. Rozpoczęła pracę w recepcji Novotelu Szczecin Centrum.

Szybko została kierownikiem recepcji, a po pięciu latach przeszła do działu sprzedaży hotelu. Po kolejnych pięciu latach została kierownikiem sprzedaży hoteli Novotel i Ibis Szczecin Centrum. Trzy lata temu przeprowadziła się do Krakowa, gdzie wzmocniła dział sprzedaży kompleksu DoubleTree by Hilton – Hampton by Hilton jako zastępca dyrektora sprzedaży. Teraz została dyrektor sprzedaży i marketingu dwóch hoteli Vienna House by Wyndham.

Do jej podstawowych obowiązków na nowo utworzonym stanowisku należą m.in. rozwój biznesu, poszerzenie portfolio klientów korporacyjnych, relacje z kluczowymi partnerami oraz nadzór nad działem spotkań i konferencji. We współpracy z regionalnymi i globalnymi strukturami będzie dbać o działania z zakresu komunikacji i marketingu krakowskich hoteli oraz o wdrożenie procedur związanych z dołączeniem marki Vienna House do Wyndham Hotels & Resorts.

Nowy zarząd Fundacji Polskie Hotele Niezależne

18 listopada w hotelu Bartan Gdańsk Seaside odbyło się posiedzenie Rady Hoteli Fundacji Polskie Hotele Niezależne, podczas którego jednogłośnie wybrany został nowy zarząd fundacji na kolejne trzy lata dziewiątej już kadencji. Prezesem pozostała Elżbieta Lendo, reprezentująca hotel Willa Port w Ostródzie i Termy Warmińskie w Lidzbarku Warmińskim.

W zarządzie znaleźli się też: Andrzej Burkiewicz (hotel Warszawa w Augustowie), Marcin Jastrzębski (hotelu Amax w Mikołajkach) i Joanna Rynkiewicz (hotel Klimczok w Szczyrku). Podczas jesiennego posiedzenia Polskie Hotele Niezależne przyjęły również główne kierunki działalności na kolejne lata, u których podstaw stoi integracja, wsparcie i rozwój PHN, głównie poprzez:

• aktywną promocję i sprzedaż, pozyskiwanie nowych gości i budowanie ich lojalności,

• budowanie wspólnoty i pozyskiwanie wiedzy poprzez udział w organizowanych wydarzeniach branżowych i spotkaniach integracyjnych,

• budowanie tożsamości grupy poprzez kultywowanie polskich tradycji i zwyczajów oraz pielęgnowanie wspólnych wartości,

• lobbing interesów PHN w otoczeniu branżowym i stałe wsparcie merytoryczne.

Fundacja Polskie Hotele Niezależne to konsorcjum marketingowe, które – jak opisuje – „od 25 lat, poprzez szeroki zakres współdziałania i tworzenia wartości dodanej dla gości hotelowych, reprezentuje i wspiera rodzime hotele w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku. Hotele należące do grupy to różnorodne obiekty, które łączy przede wszystkim profesjonalna obsługa, unikalne doświadczanie prawdziwej polskiej gościnności oraz wspólne wartości jak tradycja, szacunek, współpraca i wzajemne wsparcie”.

Elżbieta Lendo została przewodniczącą powołanego w listopadzie w Polsko-Ukraińskiej Izbie Gospodarczej Komitetu ds. Hotelarstwa i Gastronomii. W zakresie działalności komitetu znajduje się wsparcie przedsiębiorców z Ukrainy, którzy po okresie wojny będą powracać do swoich działalności i coraz bardziej otwierać się na Zachód.

– Jako przewodnicząca komitetu swoją działalność skoncentruję na prowadzeniu dialogu z naszymi partnerami oraz regulatorami rynku w celu wymiany doświadczeń oraz wiedzy na rzecz poprawienia kondycji branży i wzmocnienia jej głosu w procesie wsparcia ukraińskich przyjaciół, służąc swoim know-how, doświadczeniem oraz zasobami i zaangażowaniem – deklaruje Elżbieta Lendo. W PUIG funkcjonuje 16 merytorycznych komitetów branżowych. •


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *