HOTELARSKA MARKA ROKU 2022 – Hampton by Hilton   "HOTELARZ"

W najnowszym wydaniu „Hotelarza" ogłaszamy wyniki naszego podsumowania roku 7 NAJ 2022, w którym wyróżniamy ludzi, hotele, marki i sieci. W kategorii Marka Roku tytuł ten zdobył Hampton by Hilton.

Pod marką Hampton by Hilton w 2022 r. ruszyły cztery kolejne hotele – w Łodzi, Białymstoku, przy lotnisku Kraków-Balice i w podpoznańskim Swarzędzu, łącznie z blisko 550 pokojami. To już obecnie druga marka hotelowa w Polsce pod względem liczby obiektów (18), po Mercure, i trzecia pod względem liczby pokoi (ponad 2,5 tys.), po Mercure i Novotelu. I jedyna w pierwszej piątce według obydwu kryteriów poza markami accorowskimi.

A to wszystko udało się osiągnąć w ciągu dziesięciu lat od otwarcia pierwszego hotelu w Świnoujściu. To pokazuje atrakcyjność tego ekonomiczno-midscale'owego konceptu hotelowego dla inwestorów – od Warszawy (gdzie działają już cztery obiekty), Krakowa, Łodzi czy Gdańska, przez miasta średniej wielkości jak Lublin, Białystok czy Kalisz, po mniejsze jak Oświęcim, Świnoujście czy Swarzędz. Chociaż konkurencja w tym segmencie ze strony innych sieci jest duża, np. ibisy Accoru, Holiday Inn Express IHG czy Moxy Marriotta. A powstają już kolejne Hamptony, tak w stolicy województw – Szczecinie, jak i w podpoznańskim Tarnowie Podgórnym. Podpisana też została umowa na hotel w Zielonej Górze.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

1 komentarz do “HOTELARSKA MARKA ROKU 2022 – Hampton by Hilton

Skomentuj ABM STUDIO Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *