Hotel Katowice zmieni się w voco za 130 mln zł   INWESTYCJE

Mostostal Warszawa zawarł z należącym do Grupy PHH Wojewódzkim Przedsiębiorstwem Usług Turystycznych umowę na modernizację hotelu Katowice i dostosowanie obiektu do standardów franczyzodawcy oraz wymagań dla hoteli 4-gwiazdkowych za 130,28 mln zł brutto. Jak poinformował Mostostal, termin realizacji to 26 czerwca 2024 r.

Polski Holding Hotelowy podpisał z siecią IHG umowę na wprowadzenie 160-pokojowego hotelu Katowice pod markę voco z segmentu premium w październiku 2020 r., razem z umową na ekonomiczną markę Holiday Inn Express w hotelu Huzar w Lublinie. Huzar został zamknięty w listopadzie, aby przeprowadzić w nim generalny remont, natomiast w przypadku Katowic przedsięwzięcie będzie etapowane, aby w trakcie prac utrzymać nieprzerwaną działalność hotelu oraz innych podmiotów działających w budynku.

Marka voco stworzona została w 2018 r. jako marka „konwersyjna”, oferująca łatwość przystosowania pod nią istniejących nieruchomości i szybką adaptację obiektów do jej standardów. Chce „łączyć w sobie wiarygodność i jakość globalnego brandu z nieformalnym klimatem i oryginalnością hotelu niezależnego, dlatego każdy voco posiada swój unikatowy styl i charakter”. Pokoje charakteryzują się żywym, nowoczesnym wystrojem, a każdy hotel oferuje też tętniący życiem bar i restaurację. •


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *