Hilton wprowadza markę ekonomiczną premium   ŚWIAT

Sieć Hilton wprowadza na rynek swoją 19 markę, Spark by Hilton. Ma ona być pozycjonowana jako ekonomiczna marka premium.

Bill Duncan, Global Category Head, Focused Service & All Suites w Hiltonie, powiedział, że nowa marka zaczęła nabierać kształtu, gdy pojawiły się nowe wzorce podróży po najgorszym okresie pandemii. Wraz z odbiciem podróży wypoczynkowych – zwłaszcza rodzinnych, które nastąpiły przed podróżami służbowymi, firma zaczęła przyglądać się segmentom branży, w których brakowało jej produktu.

-Czuliśmy się bardzo dobrze w średnich i wyższych segmentach - powiedział Duncan. -W ciągu ostatnich 15 lat ponad dwukrotnie powiększyliśmy nasze portfolio organicznie dzięki nowym markom i wzrostowi - od średniej skali po luksusowe i wszystko pomiędzy. Ale firmie brakowało marki w przestrzeni ekonomicznej - a liderzy stwierdzili, że tracą przez to cenną grupę gości.

Wiosną 2021 roku firma rozpoczęła badania tego segmentu, znajdując kilka istotnych faktów na temat siły hoteli ekonomicznych. Firma ustaliła, że każdego roku w hotelach ekonomicznych w USA przebywa 68 milionów osób, 80 procent wszystkich podróżnych zatrzymuje się w hotelach ekonomicznych, a 43 procent amerykańskiej branży hotelarskiej składa się z hoteli ekonomicznych.

Zespół deweloperski sieci odwiedził prawie 100 hoteli ekonomicznych, aby dowiedzieć się, jak wygląda obecna oferta i jakie luki może wypełnić nowa marka. Panel doradczy dostarczył informacji na temat tego, czego potrzebują goście i co powinna zaoferować marka ekonomiczna premium.

Ostatecznie stwierdzono, że ich docelowa grupa demograficzna chciała wielu takich samych cech, których szukają tradycyjni goście Hilton - prostoty, praktyczności, jakości, spójności i wartości - ale wiele z tej wartości wynikało z ceny.

Ekonomiczna Premium

Hotele Spark będą plasowane pomiędzy tradycyjnymi hotelami ekonomicznymi i midscale. Będą serwować lekkie śniadania i kawę w godzinach porannych. Przestrzenie publiczne będą miały wielofunkcyjne przestrzenie, a także wspólne stoły, a pokoje będą wyposażone m.in. w lodówki i stół do pracy.

Marka będzie dążyć do konwersji z istniejących hoteli, z naciskiem na niezależne hotele lub marki ekonomiczne i średniej wielkości, takie jak Wyndham's La Quinta, Baymont, Days Inn i Super 8 flags.

W przypadku każdej konwersji Hilton sprawdzi aktywa i opracuje plan poprawy produktu, aby upewnić się, że obiekt spełnia standardy marki. Hilton Supply Management – dostawca usług w zakresie zaopatrzenia, logistyki i łańcucha dostaw – opracował pakiet renowacji lobby i poszczególnych pokoi, które według Duncana będą łatwe do wdrożenia dla właścicieli. Podczas gdy firma jest w trakcie finalizowania cen, spodziewa się, że koszty konwersji będą w niskim zakresie 20 000 USD za pokój, w tym aktualizacje zewnętrzne, wewnętrzne i lobby.

Hilton chce również współpracować z indywidualnymi właścicielami, którzy chcą nawiązać relacje z firmą. -Byli podekscytowani tym, że Hilton wchodzi w ten segment, gdzie dotąd byliśmy nieobecni - powiedział Duncan.

Duncan dodał, że średnia dzienna stawka dla marki może wynosić 80 USD lub 90 USD, chociaż może to zależeć od popytu na różnych rynkach. Duncan powiedział również, że spodziewa się, że marka zaoferuje ograniczone sprzątanie, co może ograniczyć liczbę pracowników potrzebnych do prowadzenia hotelu. Podobnie, pojedynczy pracownik byłby w stanie nadzorować ograniczoną usługę śniadaniową. Firma rozważała również kioski do samodzielnego zameldowania, ale stwierdziła, że nie będą one jeszcze odpowiednie dla wszystkich obiektów. Podobnie jak w przypadku wprowadzenia klucza cyfrowego firmy sprzed kilku lat, wdrożenie nowej technologii, takiej jak kioski, zajmie trochę czasu.

Pierwsze 30 nieruchomości ma zostać otwartych pod tą marką w USA do końca 2023 roku.

Duncan powiedział, że Hilton patrzy przede wszystkim na rynki drugo i trzeciorzędne dla Spark, szczególnie w miejscach, w których firma nie ma jeszcze obiektów. -Istnieje znaczna liczba rynków, na których w ogóle nie ma produktu Hilton, powiedział, dodając, że marka rozważy wszystko, od małych miast z kilkoma hotelami po lokalizacje obok autostrad.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *