Systemy rezerwacyjne

Autor: Andrzej Altmark
Internetowe systemy rezerwacyjne zdobywają coraz większą popularność. Wraz z ich upowszechnianiem rozszerza się paleta oprogramowania integrującego je z systemami informatycznymi hotelu.

Coraz więcej obiektów noclegowych, w tym przede wszystkim hoteli, korzysta nie tylko z tradycyjnej telefonicznej sprzedaży miejsc, jakim jest najczęściej rezerwacja telefoniczna, ale także z rezerwacji za pomocą internetu. Ten, uważany jeszcze niedawno za alternatywny, kanał szybko staje się podstawowym dla dystrybucji "noclegów". Coraz więcej obiektów hotelowych umieszcza w internecie własne strony, zawierające nie tylko cennik usług i dane teleadresowe, ale również ilustrowany zdjęciami opis.

Jest to skuteczny sposób na promocję swoich usług, adresowany do biur turystycznych oraz klientów indywidualnych na całym świecie. Obok funkcji promocyjnych komunikacja za pośrednictwem inter [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *