Piotr Baran dyrektorem hotelu Belmonte

Piotr Baran, związany przez ostatnie 10 lat z siecią Puro Hotels, został dyrektorem generalnym 5-gwiazdkowego hotelu Belmonte w Krynicy-Zdroju. Z branżą hotelarską związany jest od ponad 20 lat, zaczynając w USA.

Po powrocie do Polski pracował we wrocławskim Holiday Inn (obecny Scandic), a następnie w działach sprzedaży w HP Park Plaza we Wrocławiu i krakowskiego kompleksu Best Western Premier – Holiday Inn Express. W 2008 r. został dyrektorem sprzedaży i marketingu otwieranego Andel’sa w Łodzi, a następnie również Angelo w Katowicach. W 2011 r. objął funkcję country sales managera sieci Qubus Hotels, a w 2012 r. trafił do sieci Puro Hotels.

Jako dyrektor sprzedaży wprowadzał na krakowski rynek Puro Stare Miasto, a później Puro Kazimierz, kierując sprzedażą obydwu. Przez ostatni rok pełnił funkcję zastępcy regionalnego dyrektora sprzedaży sieci. W 2019 r. był finalistą konkursu „Hotelarza” na Hotelarza Roku w kategorii Dyrektor sprzedaży i marketingu. W Belmonte zastąpił Arkadiusza Labuddę, który był odpowiedzialny za pre-opening hotelu. •


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *