Digital Signage Trends 2011

Międzynarodowa konferencję Digital Signage Trends 2011 odbędzie się w dniach 7 - 8 czerwca w warszawskim hotelu Novotel Airport. Poświęcona będzie nowoczesnej formie reklamy i informacji za pomocą nośników cyfrowych takich jak: monitory LCD, projektory, interaktywne kioski oraz ściany wideo.


Konferencja DST 2011 jest już drugą edycją branżowej imprezy kierowanej do firm i instytucji, zainteresowanych wykorzystaniem lub stworzeniem sieci Digital Signage do celów reklamowych lub informacyjnych. Podczas dwudniowego forum spotka się kilkuset przedstawicieli różnych branż. Uczestnicy konferencji będą mogli wziąć udział w blokach tematycznych, dzięki którym dowiedzą się m.in. ile i jakie nośniki DS są obecnie dostępne w Polsce, dlaczego warto się na nich reklamować, czy i jak można zmierzyć efekty takich działań, jak stworzyć dobry kontent reklamowy oraz informacyjny dla DS. Omówione zostaną również przykłady skutecznego łączenia informacji z reklamą DS. Ważnym elementem programu będzie tematyka dotycząca rozwiązań DS w miejscach użyteczności publicznej, takich jak hotele. Poruszona zostanie także kwestia: DS a polskie prawo. Imprezie będą towarzyszyły targi Digital Signage Expo. Na powierzchni 400 mkw. będzie można zobaczyć najnowsze i najciekawsze rozwiązania DS, takie jak: systemy interakcyjne, ściany wielkoformatowe, kioski informacyjne, systemy INDOOR i OUTDOOR, czy liczniki spojrzeń. Przewidziano również spotkania twórców reklamy dla nośników DS tzw. Content Day oraz Digital Signage Trainings, czyli indywidualne prezentacje wystawców dla małych grup słuchaczy. Podczas konferencji zostaną także wręczone nagrody w konkursie Polish Digital Signage Association Award 2011 za najlepsze rozwiązania DS m.in. na najlepszy kontent czy najlepszy system DS.  


Digital Signage to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi biznesu i staje się coraz bardziej powszechna na polskim rynku. Jest to połączenie nowoczesnego marketingu, reklamy, przekazu informacji i najnowszej technologii cyfrowej, która na dobre już wkroczyła na polski rynek. Dzięki zastosowaniu nośników DS, takich jak: monitory, projektory czy interaktywne witryny, można zapewnić odbiorcy atrakcyjny, dynamiczny i błyskawiczny przekaz informacyjny, a reklamodawcy skuteczne i nowoczesne narzędzie do komunikacji z klientem. Wkrótce monitor LCD, projektor, ściana wideo czy ściana LED przestaną być postrzegane jako nowinki techniczne, a staną się standardowym nośnikiem informacji i reklamy. Patronem merytorycznym imprezy jest Polish Digital Signage Association, patronem medialnym m.in.  HOTELARZ, a
Sponsorem Generalnym NEC Display Solutions.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *