Pakiety na kryzys

Autorka jest doradcą podatkowym,

Partnerem w TPA Horwath


Na rynku hotelowym powszechnym zjawiskiem jest oferowanie usług w formie pakietów. Pojawienie się takiej oferty jest naturalną konsekwencją zaawansowania poziomu usług oferowanych
w Polsce, z drugiej strony jest odpowiedzią na istniejące zapotrzebowanie klientów, korzystających z usług hotelowych.





Modyfikacja i wzbogacenie podstawowej usługi stanowią niewątpliwie uatrakcyjnienie oferty hotelowej. Wpisuje się to w naturalny sposób w dominujące w ostatnim okresie trendy związane z ograniczeniem popytu ze strony klientów na usługi hotelowe. Spowodowane jest to chociażby niższą liczbą turystów odwiedzających Polskę czy też ograniczeniem budżetów firm na wydatki związane z organizacją integracji, spotkań, konferencji, innych imprez, a także ograniczaniem wydatków na podróże służbowe.
Jakie są oczekiwania klientów korzystających z usług podmiotów działających w branży hotelowej? Czy obecna na rynku oferta w wystarczającym stopniu wychodzi naprzeciw popytowi?





Wiele usług
w ramach jednej

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Katarzyna Klimkiewicz

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *