Hotele na maile odpowiadają

Na przełomie kwietnia i maja "Hotelarz" przeprowadził pierwszą akcję mailingową, której celem było podtrzymanie lub nawiązanie bezpośrednich kontaktów z osobami odpowiadającymi w obiektach hotelowych za kontakty z mediami lub promocję. Wysłaliśmy ponad 700 e-maili do hoteli dużych, małych, średnich i do pensjonatów. W odpowiedzi przyszło do nas ponad 160 e-maili.

Za wszystkie, nawet te, w których nadawcy serdecznie nam podziękowali za zainteresowanie, stwierdzając jednocześnie, że nie chcą podtrzymywać kontaktów, serdecznie dziękujemy.
Największa grupa e-maili dotyczyła tematyki, której brakuje Czytelnikom na łamach "Hotelarza". Zdaniem autorów listów "Hotelarz" zbyt mało miejsca poświęca sprawom małych i średnich hoteli i pensjonatów, a jeśli już pisze o tym rynku, to zbyt ogólnikowo.

Przedstawiciele tego segmentu chcieliby znajdować na łamach miesięcznika więcej praktycznych porad i przykładów rozwiązywania konkretnych problemów.
W odpowiedzi na te listy już w tym numerze wprowadzamy nową rubrykę poświęconą właśnie średnim i małym hotelom i obiecujemy, że tematyki tej będzie w "Hotelarzu" więcej.Redakcja




Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *