W czerwcu hotele Campanile promują zrównoważoną gastronomię

Należąca do Louvre Hotels Group marka Campanile rozpoczęła kampanię pod hasłem: „W czerwcu radujmy się wspólnie zrównoważoną gastronomią!”. Akcja objęła hotele marki w całej Europie, w tym 10 w Polsce, a każdy z krajów przygotował dla swoich gości lokalne atrakcje.

Zrównoważone podejście do gościnności to jeden z filarów działalności Louvre Hotels Group, a hotele Campanile wpisują się w tę filozofię. Co kwartał w restauracjach Campanile oferują świeże zestawy sezonowych propozycji charakterystycznych dla kulinarnych tradycji danego regionu, od Małopolski po Pomorze i od Śląska po Lubelszczyznę.

Z okazji czerwcowej kampanii szefowie kuchni hotelowych restauracji Campanile wspólnie opracowali przepis na sezonowe danie, które ma łączyć w sobie wysoką jakość z troską o zrównoważoną gastronomię. Nowa propozycja będzie dostępna przez cały sezon szparagowy i oznaczona specjalną ikoną w menu. W ten sposób hotele Campanile chcą pokazać swoim gościom, że dobre jedzenie może iść w parze z dbałością o naszą planetę.

Aby zwiększyć świadomość w zakresie zrównoważonej gastronomii, w hotelowych restauracjach Campanile trwa również akcja komunikacyjna, która promuje sezonowość, lokalność i walkę z marnowaniem żywności. Nośniki informacyjne wyposażono w kody QR prowadzące do specjalnie przygotowanego quizu internetowego. Dzięki niemu goście będą mogli sprawdzić swoją wiedzę na temat zrównoważonej gastronomii i dowiedzieć się, jakie korzyści niesie ze sobą wybór takiego podejścia do jedzenia.

– W Campanile wierzymy, że zrównoważona gastronomia to jedyny słuszny kierunek na przyszłość. Chcemy zapewnić naszym gościom wyjątkowe doświadczenia kulinarne, a zarazem dać im możliwość wyboru dań, które są dobre również dla naszej planety. Już wkrótce wprowadzimy do naszego bufetu śniadaniowego jeszcze więcej zielonych opcji, a przy tym szczególnie chcemy się skupić na propozycjach przygotowanych z myślą o naszych najmłodszych smakoszach – mówi Danuta Marcinkowska, marketing & PR coordinator Louvre Hotels Group.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *