Złoty Standard w Obsłudze Klienta − pierwsze wnioski z audytów

Rozmowa z Tomaszem Rzychoniem, koordynatorem projektu Złoty Standard w Obsłudze Klienta z realizującej przedsięwzięcie Agencji Rozwoju Lokalnego S.A. w Jaworznie.

 

Jakie tendencje w branży dostrzegają audytorzy ogólnopolskiego programu Złoty Standard po pierwszych audytach?

Audytorzy odwiedzili już dwadzieścia pierwszych z 250 hoteli i obiektów hotelowych. Obszary oceniane najwyżej to zwykle dbałość o pokoje, ciągi komunikacyjne i o otoczenie obiektu. Wysoko oceniamy też zwykle funkcjonowanie restauracji hotelowych i nastawienie personelu recepcji. W tych punktach oceny zdarzają się indywidualne braki, ale trudno o uogólnienia odnoszone do całej branży. Natomiast tym czego hotelarzom potrzeba najbardziej i gdzie widzimy największe problemy, są działania reklamowe i ekspansja zagraniczna. Obszar, w którym odkrywamy ogromne pola do usprawnień, to działalność promocyjno-informacyjna hoteli i obiektów hotelowych, zwłaszcza tych położonych z dala od dużych miast, o profilu rekreacyjnym i rekreacyjno-konferencyjnym. W tej grupie tylko nieliczne obiekty posiadają i sprawnie realizują program [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *