Hotele sieci Marriott pod marką Sheraton w Krakowie, Poznaniu, Sopocie i Warszawie oraz The Westin Warsaw wprowadziły wspólne menu burgerowe Jack & Burger. Partnerem inicjatywy, która potrwa do 30 listopada, jest Brown Forman, producent whisky Jack Daniels. Takie specjalne menu po raz pierwszy zostało wprowadzone do hotelowych restauracji w Polsce w 2015 roku.
Jack & Burger to cztery burgery – trzy wołowe i jeden z wędzonym tofu:
- Classic Romano: z wołowiną Angus, papryką i parmezanem w maślanej bułce,
- Focaccia Beef: z wołowiną Angus, mozarellą, bakłażanem i sosem z suszonych pomidorów w focaccii,
- Pulled Beef: z szarpaną wołowiną, czerwoną kapustą i piklowanym ogórkiem w bułce z sezamem,
- Smoked Tofu: z wędzonym tofu, karmelizowaną czerwoną cebulą, bakłażanem w bezglutenowej bułce.
Do burgerów hotele proponują whisky Jack Daniels na lodzie w różnych wariantach w promocyjnej cenie od 30 do 34 zł za 40 ml.
Menu Jack & Burger dostępne jest w barach i restauracjach:
- Bar 512 w Sheraton Sopot Hotel
- Cucina Mia w Sheraton Grand Warsaw
- JP’s Bar w The Westin Warsaw
- SomePlace Else w Sheraton Grand Krakow
- SomePlace Else w Sheraton Poznan Hotel
– Jack & Burger ma też wymiar rywalizacji między hotelami. Zespół kucharzy, który w czasie trwania akcji sprzeda najwięcej burgerów, zostanie nagrodzony voucherami pobytowymi w hotelach uczestniczących w inicjatywie. Nagrodzony zostanie też zespół barmanów, któremu najlepiej pójdzie sprzedaż whisky Jack Daniels – komentuje Renata Gut z działu Food & Beverage w Sheraton Grand Warsaw.
Dodaj komentarz