Estetycznie i wygodnie

Hotele przykładają bardzo dużą wagę do wystroju wnętrz, który decyduje o wrażeniu, jakie gość wyniesie z obiektu. Ale często nie uzmysławiają sobie, że na estetykę wnętrz wpływa nie tylko ich wyposażenie, ale też „czynnik ludzki”, czyli odpowiednio ubrani pracownicy.




Goście hotelowi to zazwyczaj ludzie dobrze (albo modnie) ubrani, którzy mają wyrobiony gust i kierują się nim wybierając któryś z licznych obiektów, oferujących podobną cenę i standard. To czego nie widzą na zdjęciach to personel. Tymczasem po przyjeździe, oprócz wystroju lobby, to właśnie pracownicy tworzą to słynne „pierwsze wrażenie”. Zanim jeszcze gość zdąży się przekonać o ich profesjonalizmie, to najpierw oceni ich wygląd. I dobrze by było, aby ich ubiór nie sprawiał wrażenia kupionego w lumpeksie na wagę 10 lat wcześniej. A branża hotelarsko-gastronomiczna, poza służbami typowo mundurowymi, zalicza się do najbardziej „umundurowanych” profesji. Na szczęście w przeciwieństwie do wojska, policji czy różnych straży, każdy obiekt może dopasować ubiór swojego pracownika do swojego wizerunku, nawet jeśli korzysta z katalogu któregoś z dostawców odzieży firmowej. A jest kogo ubierać, bo trzeba pomyśleć o stroju dla recepcji, pokojowych, kelnerów, kucharzy, SPA, pracowników biurowych (marketing, administracja, kierownictwo) itp. Dobrze, aby poprzez ubiór można też rozpoznać kierownika recepcji, kierowniczkę pięter czy szefa sali. Ubiory nie mogą razić gości przestarzałą linią kroju, nieodpowiednim dobran [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Anna Patoleta

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

2 komentarze do “Estetycznie i wygodnie

  1. Niestety w wielu obiektach nadal mamy wieś ale te poważniejsze marki wprowadziły już odpowiednie zasady i trzymają fason z klasą

    • międzynarodowe marki mają swoje standardy w tym zunifikowane uniformy. W hotelach niesieciowych często każdy chodzi w tym czym chce. Zdarza się to nawet w obiektach czterogwiazdkowych.

Pozostaw odpowiedź mario Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *