Szklane oko w trosce o gości

Agnieszka Dąbrowska
Autorka jest product managerem CCTV i EAS w firmie ADT Poland

Telewizja przemysłowa w hotelu nie tylko zwiększa bezpieczeństwo gości, ale pozwala również zredukować straty wynikające z kradzieży, a także ograniczyć koszty związane z tzw. ochroną fizyczną.


Przydatność systemów nadzoru wizyjnego w obiektach hotelowych to sprawa bezdyskusyjna. Systemy CCTV (Closes Circut Television) zapewniają ochronę mienia hotelu oraz gwarantują bezpieczeństwo gości. Nie dziwi zatem fakt, iż systemy te są już standardowym elementem wyposażenia obiektów hotelowych. Monitorowanie hotelu daje zarówno gościom, jak i pracownikom poczucie większego bezpieczeństwa.

Telewizja przemysłowa to rozwiązanie, które pozwala na kontrolę wizyjną pomieszczeń i miejsc bez konieczności osobistej obecności. Każdy przedsiębiorca, który myśli o ograniczaniu strat wynikających z kradzieży i zapewnieniu większego bezpieczeństwa gościom hotelowym, powinien pomyśleć o CCTV. Rejestracja obrazu przy zastosowaniu kamery możliwa jest o każdej porze dnia i nocy, bez przerwy.

Kamery mogą być ukryte, wręcz niewidoczne dla obsługi i gości hotelu. Cechy takiego rozwiązania powodują, że kontrola jest możliwa w każdym, wybranym przez inwestora miejscu. Istnieje możliwość połączenia się z monitorowanym obiektem z dowolnego miejsca na świecie. Menedżer może bez żadnego problemu obserwować pracowników i hotel, nie ruszając się z domu.

Obraz rejestruje

Na polskim rynku nie ma podziału telewizji przemysłowej według konkretnych rodzajów. W sprzedaży są kamery stałe lub obrotowe; takie, których zapis jest rejestrowany analogowo lub cyfrowo; w kolorze lub czarno-biały. Współczesne rozwiązania z zakresu CCTV to szeroka gama produktów, wśród których znajdują się zarówno najbardziej zaawansowane technologicznie, jak również [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Agnieszka Dąbrowska

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *