Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        
HOTELARZ » 07/2011, AKTUALNOŚCI » Ruszył pierwszy Golden Tulip w Polsce

Ruszył pierwszy Golden Tulip w Polsce

W czerwcu warszawski hotel Kyriad Prestige rozpoczął działalność pod nową 4-gwiazdkową marką Golden Tulip. To efekt nowej strategii Louvre Hotels Group, która postanowiła wprowadzić do Polski sieć hoteli Golden Tulip i Tulip Inn, co zapowiadał David Heijligers, manager ds. rozwoju na Polskę Louvre Hotels w kwietniowym wywiadzie dla HOTELARZA.


Louvre Hotels Group, nowa grupa hotelowa powstała na początku kwietnia 2011 roku w wyniku połączenia Louvre Hotels oraz Golden Tulip Hospitality Group, przejętego w połowie 2009 roku przez fundusz Starwood Capital. Grupa stawia na intensywny rozwój marki Golden Tulip. Pierwszy obiekt tej marki, pod nazwą Golden Tulip Warsaw Centre zaistniał na polskim rynku dzięki przemianie warszawskiego hotelu Kyriad Prestige. Powstają kolejne, które działały będą na zasadzie franczyzy. Warszawski Kyriad wszedł do sieci Golden Tulip razem z Campanile w Antwerpii i Kyriadem Prestige w Rossy, przy lotnisku pod Paryżem. Proces rebrandingu polskiego Kyriada, zainicjowany został na początku 2011 roku i polegał na zaadaptowaniu hotelu do standardów marki Golden Tulip. Przeprowadzany jest remont części hotelu. Do września odświeżony wygląd zyskają lobby i restauracja, a zaplecze konferencyjne powiększy się o dodatkową salę. Bar zostanie przeniesiony do części ogólnodostępnej i otworzy podwoje również dla klientów nie będących gośćmi hotelu. Warszawski Golden Tulip będzie flagowym obiektem grupy Louvre Hotels w Polsce.

 

– Celem przekształcenia hotelu Kyriad Prestige w Golden Tulip jest promocja oraz umocnienie na rynku polskim nowych marek Louvre Hotels Group – mówi Alicja Huziuk-Raith, manager regionalny Louvre Hotels Group na Polskę. – Warszawski Kyriad Prestige to jedyny obiekt tej marki poza Francją. Z punktu widzenia strategii rozwoju grupy Louvre, korzystniejsze będzie posiadanie w Polsce, a zwłaszcza w jej stolicy, obiektu pod szyldem Golden Tulip, cieszącego się większą rozpoznawalnością, który pozwoli nam pozyskać nowych klientów. Wkrótce mają zostać podpisane umowy z niezależnymi inwestorami, a hotele pod 4-gwiazdkową marką Golden Tulip i 3-gwiazdkowe Tulip Inn będą otwierane w przyszłym roku.

 

W pierwszej kolejności będą się one rozwijać w dużych miastach jak np. Poznań, Kraków, ale planowane są też w regionach turystycznych jak Tatry, Mazury czy Wybrzeże. Louvre chce też pozyskiwać do sieci Tulipów już działające hotele Louvre Hotels Group posiada w Polsce łącznie 10 hoteli, z czego trzy zlokalizowane są w kompleksie hotelowym Warszawie łącznie z 464 pokojami (Première Classe, Campanile i Golden Tulip Warsaw Centre – dotychczas Kyriad Prestige). Pozostałe siedem to Campanile, w tym jeden w formule nowej generacji w Łodzi. We Wrocławiu Grupa Louvre Hotels rozpoczęła budowę kompleksu złożonego z hoteli Campanile i Premier Classe. Łącznie oferować one będą 280 pokoi, a otwarcie przewidziano na koniec pierwszego kwartału 2012 roku. Kolejne hotele tych marek powstaną w Katowicach, Bydgoszczy i Zielonej Górze.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Planuje kolejne markowe hotele

W najnowszym „Hotelarzu” rozmawiamy z Arturem Kozieją, inwestorem hotelarskim który otworzył hotel Metropolo by Golden Tulip w Krakowie, otwiera Lake Hill Resort&Spa w Sosnówce i (...)

Co dalej z Orbisem?

Rok 2018 był kolejnym dobrym rokiem Grupy Orbis, jeśli chodzi o przychody i wyniki hoteli w całym regionie. I dobrych wyników można się było spodziewać (...)

Raport Demand Outlook wraz z najnowszym wydaniem „Hotelarza”

Wszyscy prenumeratorzy „Hotelarza” wraz z najnowszym wydaniem miesięcznika otrzymają także opracowany przez specjalistów z Z-Factor raport „Demand Outlook, Polska&Europa Środkowo-Wschodnia 2018” opisujący rynek spotkań w (...)

Hilton Sponsorem Platynowym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Hilton, wiodąca globalna firma hotelarska z portfolio 15 marek i ponad 5600 nieruchomości z prawie 913 000 pokojami w 103 krajach, została Sponsorem Platynowym organizowanej (...)

Orbis wciąż rośnie, zysk netto za ubiegły rok to 141,9 mln zł

Grupa Orbis podsumowała ubiegł rok. Spółka podtrzymała wzrost kluczowych wskaźników operacyjnych piąty rok z rzędu. Dobre wyniki operacyjne potwierdza także wzrost przychodów o +4,1% w (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-02-12 KUCHARZ Krubki-Górki
  2019-02-21 Manager Sprzedaży i marketingu Warszawa lub dowolna miejscowość w okolicy - praca z domu
  2019-02-21 Specjalista ds. Sprzedaży Aktywnej Nowy Dwor Mazowiecki
  2019-02-12 Kierownik Zmiany Bankietów Arche Hotel Krakowska
  2019-02-14 Pokojowy/Pokojowa Wrocław
  2019-02-19 Pracownik Recepcji Hilton Garden Inn Rzeszów, Al. Kopisto 1, 35-315 Rzeszów
  2019-02-18 Kucharz Kamieniec k/ Kłodzka
  2019-02-15 Recepcja Hotel Aspen
  2019-02-11 Titolare Chorzow-Katowice
  2019-02-12 RECEPCJONISTA/KA Hotel Centrum Sosnowiec
Z Branży








Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA