Z sieci do sieci

Hotel RT Galicya w Krakowie z 63 pokojami należący do Satoria Group 1 marca oficjalnie dołączył pod markę Best Western. To 19. obiekt Best Western w Polsce oraz czwarty hotel Satorii i drugi krakowskiej sieci RT, który zaczął działać w ramach tej marki. Z kolei 8 marca w Wałbrzychu ruszył drugi ibis Styles w Polsce ze 130 pokojami. Wcześniej był to Holiday Inn Express, a przynajmniej za taki go uważano…

 

3-gwiazdkowy Best Western Galicya to trzeci, po Best Western Kraków Old Town (wcześniej RT Monopol) oraz Best Western Premier, obiekt tej sieci w Krakowie. W ostatnich miesiącach wszystkie pokoje w hotelu zostały odnowione. Wymieniono w nich m.in. telewizory i łóżka. Pomieszczenia o podwyższonym standardzie wyposażono dodatkowo w zestawy do parzenia kawy i herbaty oraz sofy. Ponadto obiekt przystosowany jest do przyjęcia zwierząt. Po renowacji wnętrz, RT Hotels planuje na wiosnę modernizację fasady budynku. – Najwięcej gości odwiedzających hotel pochodzi z Polski, jednak bardzo wiele osób przyjeżdża do nas także z Wielkiej Brytanii, Rosji bądź Ukrainy – mówi Anna Stefańczyk, dyrektor zarządzający RT Hotels. – Po przyłączeniu do międzynarodowej sieci liczymy na jeszcze większe zainteresowanie przedstawicieli świata biznesu również z innych krajów.

 

 

Sieć Best Western oferuje obecnie w Polsce blisko 1750 pokoi i ma podpisane umowy na uruchomienie kolejnych pięciu hoteli. – Best Western w Polsce rozwija się niezwykle intensywnie. Widzimy, że model biznesowy sieci zyskuje tu coraz większe uznanie. Z roku na rok do Best Western przystępuje więcej obiektów. RT Hotels to kolejny przykład polskiego operatora, który po przyłączeniu jednego ze swoich obiektów, zdecydował się rozszerzyć współpracę z naszą siecią – mówi Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western na Finlandię, Kraje Bałtyckie i Polskę.

 

Z kolei do sieci ibis Styles dołączył 3-gwiazdkowy hotel otwierany w czerwcu ub.r jako Holiday Inn Express Wałbrzych (choć ostatnio nazywał się już tylko Express). To drugi hotel tej accorowskiej marki w Polsce, obok ibis Styles Gdynia Reda. – Zmiana marki to dla hotelu szansa na podniesienie standardu oferowanych usług oraz wzmocnienie jego reputacji. Wykorzystujemy ją i oferujemy swoim klientom jeszcze lepiej dopasowany produkt. Ibis Styles to dynamiczna, zaskakująca marka, która z pewnością przypadnie do gustu naszym gościom – mówi Sandra Stawowczyk, dyrektor hotelu. Hotel oferuje klimatyzowane pokoje, bezprzewodowy internet, łazienkę z podgrzewaną podłogą, energetyczne kolory i zaskakującą aranżacją. Oddalony jest o 8 km od Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.

O polityce franczyowej Orbisu więcej można przeczytać w wywiadzie z wiceprezesem Ireneuszem Węgłowski i kierownikiem projektu franczyza Małgorzatą Morek na str 16-19.

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *