Trendy SPA 2013

Autor: Anita Bajdalska
Jak co roku, amerykańska agencja marketingowa SPA FINDER, przygotowała raport o prognozowanych na 2013 rok trendach oraz tendencjach w branży SPA. Opinie swoje zbiera od ekspertów SPA, którzy bacznie przyglądają się temu sektorowi i na tej podstawie prognozują tendencje oraz nowe trendy. Rynek amerykański jest dosyć specyficzny i mocno „wykształcony” natomiast europejski ,choć definiuje czasem inne potrzeby, również podąża za nowinkami… Trendy SPA 2013 według SPA FINDER będą stale zmieniać tę branżę. Mimo wielu trudności gospodarczych z jakimi boryka się cały świat, sektor SPA będzie, zdaniem ekspertów amerykańskich, nadal się rozwijał. Hotele nie mogą już być tylko obiektami noclegowymi ze SPA, ale powinny oferować znacznie więcej. Filozofia wellness powinna być widoczna w każdym elemencie hotelu.  

W STRONĘ ZDROWEGO STYLU ŻYCIA

Rozbudowa zaplecza SPA, zmiana jego image’u oraz rewitalizacja tego sektora hotelu to najczęściej wymieniane zmiany. Zakres tych działań nie będzie opierał się wyłącznie na zmianie oferty hotelowego SPA, ale również wkraczał w inne, działy hoteli. Zmiany w ofercie gastronomicznej, uwzględniające rozmaite potrzeby gości i diety, nie będą już dostępne na specjalne zamówienia, ale stale gościły w kartach dań restauracji hotelu. Takie zmiany mają być ukłonem w kierunku zdrowego stylu życia oraz pokazać jak cenne jest dobre samopoczucie i relaks podczas pobytu w obiektach hotelowych SPA. Ten kierunek widać wyraźnie w sieciach hotelowych, a także na rynku europejskim, który stale inwestuje w sektor SPA.  

MASAŻE ZMIENIAJĄ OBLICZE

Masaże, jeden z najczęściej wybieranych zabiegów, także w polskich SPA, zmienia nieco swoje oblicze. Teraz ma nie tylko rozgrzać tkanki, ale wejść nieco głębiej w ciało zgodnie z potrzebami gościa. Takie działania i techniki zabiegowe mają jak najszybciej wprowadzić klienta SPA w stan bardzo głębokiego relaksu. Z praktyki terapeuty SPA wiem, że nie jest to zadanie łatwe i szybkie. Oprócz wiedzy z zakresu masażu potrzebne jest zaangażowanie terapeuty SPA oraz prawdziwa chęć pomocy. Ręce mają niejako skanować ciało w poszukiwaniu miejsc gromadzących napięcia oraz w miarę możliwości sprawnie je ni [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *