Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » KOMUNIKATY BRANŻOWE » System rezerwacji internetowych Hotel-In coraz popularniejszy

System rezerwacji internetowych Hotel-In coraz popularniejszy

System Hotel-In, od LSI Software, to zintegrowana platforma sprzedaży usług hotelowych przez Internet. Umożliwia zarządzanie wszystkimi kanałami sprzedaży - od panelu rezerwacji, zintegrowanego ze stroną internetową hotelu, po obsługę portali hotelowych. System sprawnie komunikuje się z oprogramowaniem recepcyjnym i automatycznie aktualizuje dostępności na portalach. Hotele wdrażając Hotel-In redukują koszty i czas związane z rezerwacjami oraz rozliczeniami pobytu gości.

W skład systemu Hotel-In wchodzą:

· - Panel Rezerwacji internetowych zintegrowany ze stroną internetową hotelu.

· - Channel Manager umożliwiający obsługę portali hotelowych oraz automatyczną aktualizację dostępności.

· - PMS Online, czyli przeznaczony dla mniejszych obiektów lekki system recepcyjny dostępny w przeglądarce.

· - Moduły wymiany danych z systemami recepcyjnymi m.in. POSitive Hotel

Hotel-In jest produktem certyfikowanym przez HRS i TripAdvisor. Więcej o module na www.hotel-in.pl

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Wkrótce otwarcie hotelu Renaissance w Warszawie

W marcu tego roku pierwszych gości przyjmie pięciogwiazdkowy hotel zlokalizowany bezpośrednio przy Lotnisku Chopina w Warszawie, pierwszy w Polsce obiekt marki Renaissance, należącej do Marriott (...)

Zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników

Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe personelu powodują, że właściciele i osoby zarządzające hotelami muszą na nowo definiować swoje podejście do rynku (...)

Turcja – jakość w dobrej cenie

Tureckie hotele nie bez powodu szczycą się bardzo dobrą jakością w stosunku do ceny. Standard zdecydowanej większości z nich nie odbiega od tego, czego oczekują (...)

Nowi dyrektorzy w hotelach Chopin Airport Development

Adriana Biernatowicz-Jadczak, dotychczasowa dyrektor trzygwiazdkowego hotelu Hampton by Hilton Airport Warszawa awansuje do pięciogwiazdkowego Renaissance Warszawa Airport, gdzie będzie pełnić funkcję zastępcy dyrektora hotelu. W (...)

Hotel Aquarion w Zakopanem przyjął pierwszych gości

Otwarty został hotel Aquarion ze 136 pokojami, restauracją na 180 gości i trzema salami konferencyjnymi, połączony z aquaparkiem, należącym do spółki Polskie Tatry. Hotel zarządzany (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:





Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA