Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        


HOTELARZ » NASZE SZKOLENIA, Polska » Efektywna sprzedaż usług konferencyjnych w ramach Akademii Hotelarza

Efektywna sprzedaż usług konferencyjnych w ramach Akademii Hotelarza


W warszawskim czterogwiazdkowym Airport Hotel Okęcie odbyło się pierwsze z tegorocznych szkoleń Akademii Hotelarza, poświęcone tym razem metodom efektywnej sprzedaży usług konferencyjnych.



Podczas przedpołudniowego bloku Elżbieta Nitsze, dyrektor Airport Hotel Okęcie omówiła tematy organizacji pracy w dziale sprzedaży, łączenia sprzedaży z marketingiem, oraz roli planu marketingowego i systemów raportowania.

Podczas bloku popołudniowego Miłosz Stanisławski, dyrektor generalny Sound Garden Hotel przedstawił tematy związane z pakietowaniem i przygotowywaniem produktu do sprzedaży, kryteriami mierzalności skuteczności sprzedaży, oraz promocji i kreacji wizerunkowej hotelu.

W szkoleniu uczestniczyło przeszło 30 hotelarzy - głównie dyrektorów, prezesów i właścicieli hoteli z całej Polski. Zdaniem uczestników spotkanie stało na bardzo wysokim poziomie merytorycznym i organizatorskim.

Na kolejne szkolenie w ramach Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone RM - zasadom analizy konkurencji, oraz innych danych rynkowych, zapraszamy do warszawy już 19 marca.

Szczegóły na www.akademiahotelarza.com

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Samsung Sponsorem Strategicznym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Firma Samsung Electronics –światowy lider w zakresie rozwiązań informatycznych, została trzeci rok z rzędu Sponsorem Strategicznym konferencji Hotel Investment Trends Poland & CEE, która w (...)

Qubus wróci do Katowic?

Sieć hotelowa Qubus Hotel, nieobecna w Katowicach od 2016 roku, po tym jak miejsce hotelu Qubus Prestige zajął Courtyard by Marriott, planuje powrót do tego (...)

InterContinental i Huawei tworzą pierwszy na świecie smart hotel 5G

InterContinental, Shenzhen Telecom i Huawei podpisały strategiczną umowę o współpracy na rzecz stworzenia pierwszego na świecie smart hotelu 5G. Projekt, poprzez wprowadzenie pierwszej w branży (...)

HIT 2019: Po ilu latach zwraca się hotel? Jak właściwie zaplanować koszty i przychody z inwestycji hotelarskiej?

Budowa hotelu to koszt kilkudziesięciu, a nieraz nawet kilkuset milionów złotych. Aby ta ogromna inwestycja przyniosła spodziewany zysk, należy ją mądrze i precyzyjnie zaplanować pod (...)

Mikołaj Wild Gościem Specjalnym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Mikołaj Wild, Sekretarz stanu i Pełnomocnik Rządu ds. Centralnego Portu Komunikacyjnego dla RP, został Gościem Specjalnym konferencji Hotel Investment Trends Poland & CEE, która odbędzie (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-04-15 Kelner/Kelnerka Warszawa
  2019-04-12 Kierownik Restauracji Kraków
  2019-04-17 RECEPCJONISTA / RECEPCJONISTKA Warszawa
Z Branży






Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl    

Polski Jubiler www.polskijubiler.pl     Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl Polityka prywatności