Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne




O nas    Prenumerata    Kontakt  
        
HOTELARZ » Najnowsze Informacje (2) » Alto, nowa marka Qubus Hotel wchodzi na rynek

Alto, nowa marka Qubus Hotel wchodzi na rynek


Otwarto już 54 pokojowy hotel Alto w Żorach. Jest to pierwszy hotel działający pod nową marką stworzoną przez Qubus Hotel. Władze sieci zapowiadają ekspansje i dynamiczny rozwój marki. W ciągu kilku najbliższych lat mają powstawać kolejne obiekty tej marki, która ma stać się liderem na lokalnych rynkach hotelowych średniej wielkości miast.



Hotel oferuje 108 miejsc noclegowych, designerską Strefę Widelca i specjalną Strefę Odpoczynku z wygodnymi kanapami i dużym TV. Hotel został też przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Na gości czekają w nim dodatkowo atrakcyjne nowinki technologiczne.



Idea Hotelu

Uśmiechnięty hotel:

Idea uśmiechu w Alto jest motywem przewodnim zarówno w strategii brandingowej, jak i strategii komunikacji z gośćmi.



„Doświadczenie gościa to element, na który w Alto zwracamy szczególną uwagę. Jesteśmy otwarci na informację zwrotną, którą uwzględniamy w naszych procesach decyzyjnych. W związku z tym strategia komunikacji w hotelu jest prowadzona w lekkiej, prostej i przyjaznej formie. Wszelkim komunikatom towarzyszy idea uśmiechu. Chcemy, aby goście przyjeżdżający do Alto nie tylko wypoczęli, ale także dzięki „uśmiechniętemu hotelowi” poczuli się w nim wyjątkowo dobrze” – mówi Artur Hajduk Prezes Alto Hotels.

Ta koncepcja została wdrożona także podczas procesu rekrutacji. Rekruterzy oprócz doświadczenia sprawdzali tzw. „kompetencje miękkie” potencjalnych pracowników (komunikatywność, otwartość, empatię, umiejętność prowadzenia tzw. small talk itp.).

„Na rekrutację zaprosiliśmy osoby otwarte, naturalnie uśmiechnięte, które potrafią szybko i bezstresowo nawiązać rozmowę z Gościem. Nasi nowi pracownicy to osoby, które szybko się uczą, interesują się tym, co się dzieje w hotelu. Te osoby nie boją się zmian oraz są proaktywne w działaniu na rzecz Gościa”- mówi Edyta Goryszewska-Szumska, Rekruter Alto
Połączenie klasy Premium i Economy:

Wnętrza Akto zostały zaprojektowane według najnowszych trendów kolorystycznych, meblarskich i designerskich. Brak ukrytych kosztów i jasna polityka cenowa to kolejne atuty nowego hotelu. Ustalenia są proste, im wcześniej rezerwuje się pokój, tym niższa będzie jego cena. Wysoka jakość usług (premium) oraz wprowadzenie rozwiązań samoobsługowych zminimalizowały koszty utrzymania pokoju (economy). Wszelkiego rodzaju dodatki, które w innych hotelach generują wysoką cenę pokoju takie jak: parking, śniadanie, Internet w pokoju itp. w Alto można dokupić, ale nie jest to obligatoryjne. Gość zatem „płaci za co chce”, czyli ma do dyspozycji komfortowy pokój z pełnym wyposażeniem, w bardzo dobrej cenie i możliwość dokupienia niezbędnych dla niego podczas pobytu dodatków.

„Atrakcyjną politykę cenową połączyliśmy z wysoką jakością usług i luksusowym designem, a innowacyjna technologia zapewni Gościom poczucie komfortu i wygody” – mówi Artur Hajduk, Prezes Alto Hotels.

Technologia przyjazna dla człowieka:

Wszystkie „nowinki technologiczne” takie jak system self check-in, system rezerwacji internetowej, czy nawet elektroniczne klucze do pokojów są przyjazne w użytkowaniu dla gościa i pod tym kątem były one sprawdzane i testowane.

„Stworzyliśmy nowoczesną stronę internetową, dostosowaną do urządzeń mobilnych i aktualnych trendów w dziedzinie marketingu internetowego. Nasz system rezerwacji jest unikalny na polską skalę. Umożliwia on nie tylko założenie rezerwacji, ale również wprowadzanie w niej zmian i korzystanie z indywidualnie przyznanych danemu użytkownikowi rabatów. System inteligentnie i automatycznie zarządza ceną dopasowując ją do aktualnego obłożenia w hotelu. Dzięki temu gość wie, że rezerwując pokój wcześniej ma większą szansę na znalezienie tańszego noclegu. Najlepsze ceny dostępne indywidualnie na stronie internetowej są także ważnym elementem budowy lojalności naszych Gości” – mówi Artur Hajduk.
Dla wygody osób korzystających z noclegów w Alto przygotowane zostały też specjalne plansze informacyjne w telewizorach SmartTV znajdujących się w pokojach hotelowych. Specyficzną formą rozrywki jest również zlokalizowana na parterze interaktywna piramida holograficzna czy konsola do gier.

Sieć Alto i lokalizacja:

Pomysłodawcy Alto postawili nie tylko na nowy koncept hotelowy, ale także na wykorzystanie potencjału biznesowego mniejszych polskich miast. Pierwszy obiekt powstał w Żorach, które zlokalizowane są w aglomeracji śląskiej i są miastem z dobrze rozwiniętą infrastrukturą przemysłową. Właściciele Alto chcą, aby nowa marka, w krótkim czasie, wyrosła na lidera lokalnych rynków hotelarskich w całej Polsce.

„Chcemy wykorzystać potencjał mniejszych polskich miast z rozwiniętą strukturą biznesową i przemysłową. Alto w Żorach jest pierwszym hotelem docelowej sieci hoteli w Polsce. W ciągu kilku najbliższych lat chcielibyśmy zbudować kolejne obiekty tej marki i stać się liderem na lokalnych rynkach hotelowych średniej wielkości miast” – mówi Artur Hajduk, Prezes Alto Hotels.
Struktura i strefy w hotelu

Pokoje

Alto dysponuje 54 pokojami, które zaprojektowane zostały według najnowszych trendów hotelowych. Dominuje w nich oryginalna kolorystyka i klimatyczne oświetlenie. W pokojach znajdują się wygodne łóżka, specjalna strefa do pracy oraz miejsce na bagaże. Zamontowane zostały także nowoczesne i duże SmartTV. Pokoje mają też specjalnie wyciszone ściany, które gwarantują gościom spokój podczas pobytu. W łazienkach natomiast zaprojektowano bardzo przestronny i duży prysznic. Wszystkie elementy wyposażenia pokoju oraz jego ergonomiczność zostały wcześniej dokładnie przetestowane w specjalnie w tym celu zbudowanych 3 pokojach testowych.



„Zbudowaliśmy pokoje testowe, aby mieć pewność, że wszystkie elementy, które zaprojektowaliśmy będą w pełni użyteczne i komfortowe dla naszych Gości. Sprawdziliśmy każdy szczegół: wygodę łóżek, funkcjonalność oświetlenia, ergonomiczność mebli, jakość kosmetyków i przestrzeń w łazience. Pokoje testowane były przez kilkunastu pracowników, którzy zgłaszali nam swoje uwagi. Zebrane opinie pomogły nam wprowadzić odpowiednie zmiany w ostatecznym wyglądzie pokoju” – mówi Artur Hajduk.

Struktura pokoi została uproszczona. Do dyspozycji gości są tylko 2 typy tzw. double z łóżkiem małżeńskim lub Twin z 2 rozdzielnymi łóżkami. Oba pokoje można będzie kupić także do pojedynczego wykorzystania. Nie zapomniano też o rodzinach z dziećmi. Do ich dyspozycji przygotowane zostały specjalne „pokoje rodzinne”.

„Nasze pokoje to esencja ergonomiczności połączona z optymalnym wykorzystaniem przestrzeni. Gości z pewnością zaskoczy energetyczny design, specjalnie dobrane oświetlenie i elegancka prostota. Wszystkie te elementy wpłyną naszym zdaniem na poczucie pełnego komfortu wśród Gości” dodaje Hajduk.
Strefa Self check-in

Na parterze zlokalizowana jest strefa zameldowania, tzw. Self Check-in. Jest to specjalne stanowisko z dotykowym ekranem i systemem meldowania do hotelu. Wszystko zaprojektowane zostało w sposób intuicyjny i prosty. Przy strefie Self Check-in Gość proszony jest przez system o wprowadzenie numeru z potwierdzenia rezerwacji, który otrzymał ze strony domowej Alto lub z innego systemu rezerwacyjnego, z którego korzystał.

„To nowatorskie rozwiązanie pozwala Gościom szybko i łatwo zameldować się w hotelu. Po zameldowaniu system drukuje specjalny kod, który jest jednocześnie kluczem do pokoju, do wejść hotelowych w porze nocnej oraz do windy. Dodatkową zaletą Self Check-in jest także to, że Gość nie musi się wymeldowywać. System sam po zakończeniu się doby hotelowej zablokuje kod. Wprowadzenie takiego systemu zameldowań to nowość na polskim rynku hotelarskim. Jesteśmy pewni, że nie tylko ułatwi on Gościom sam meldunek w hotelu, ale również znacznie go przyspieszy” – mówi Artur Hajduk, Prezes Alto Hotels.



Strefa Widelca

To miejsce, w którym Goście mogą zjeść zarówno śniadanie, jak i późniejszy lunch czy kolację.

Śniadanie w Alto: dostępne jest w godzinach porannych między 6:30-09:00, w weekendy między 6:30-10:00. Goście mogą wybierać spośród 70 wysokiej jakości produktów. Wyróżnikiem jest też to, że ponad 90% z nich pochodzi od polskich producentów.

„Do dyspozycji Gości w Strefie Widelca jest też oryginalna kawa. Nasi eksperci wybrali wyjątkową mieszankę Arabiki i Robusty, której wyselekcjonowane, wysokiej jakości ziarna charakteryzują się delikatnym smakiem” – mówi Katarzyna Juraszczyk Manager Alto.

Menu Główne: wieczorem do dyspozycji gości jest menu główne, w którym znajdują się znane i lubiane europejskie potrawy m.in. hamburger, tortilla, pożywne sałaty czy desery, takie jak angielski pudding czy słodkie crumble.

Strefa Odpoczynku

Na parterze zaplanowano również Strefę Odpoczynku z wygodnymi kanapami i dużym telewizorem. Dodatkowo dla gości zainstalowana została konsola do gier, a miłośnicy książek mogą skorzystać z „biblioteczki” Alto.

Strefa Info Desk

Do dyspozycji gości oddany został także InfoDesk, przy którym można dokonać wszelkich płatności, uzyskać szereg informacji dotyczących funkcjonowania hotelu oraz zamówić dodatkowe usługi.



Ciekawostki:

3 pokoje testowe wybudowane przed otworzeniem obiektu
150 ton zbrojenia = 125 km prętów zbrojeniowych
800 m3 betonu (czyli 800 000 litrów)
1300 m3 wywiezionej ziemi
9 miesięcy i 6 dni trwały prace budowlane

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Traffic w centrum Wrocławia

W pierwszym kwartale 2019 r. w ścisłym centrum Wrocławia przy ul. Świdnickiej ruszyć ma hotel Traffic z 36 pokojami, drugi obiekt pod tą marką po (...)

FILM Gala konkursu Hotelarz Roku 2018 FILM

Film z gali wręczenia nagród w organizowanym przez „Hotelarza” konkursie „Hotelarz Roku 2018″, która odbyła się w dniu 26 listopada 2018 w hotelu Sofitel Warszawa (...)

HOTELARZE ROKU 2018: Tomasz Schweda, Hotelarz do 35. Roku Życia, Mercure Kraków Stare Miasto

Tomasz Schweda, dyrektor operacyjny flagowego hotelu Mercure w Polsce – Mercure Kraków Old Town, głosami Kapituły Konkursu na Hotelarzy Roku, został Hotelarzem do 35. Roku (...)

Kamila Grajewska-Buśko dyrektorem powstającego Best Western Premier we Wrocławiu

Dyrektorem generalnym hotelu Best Western Premier City Center we Wrocławiu, który otwarty ma być w marcu, została , ostatnio dyrektor operacyjna 5-gwiazdkowego The Granary – (...)

Best Western z kolejnym obiektem w Rzeszowie

Do portfolio sieci Best Western dołączył właśnie hotel Principe z Rzeszowa, który będzie działał pod marką Best Western Premier. To drugi, po Best Western Plus (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:











Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA