Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     




HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1), NASZE SZKOLENIA » Revenue Management w praktyce

Revenue Management w praktyce


W czwartek 8 grudnia odbyło się 16 i zarazem ostatnie w tym roku szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem niemal 20 uczestników doskonaliło swoje kompetencje z zakresu praktycznego wykorzystania Revenue Management.



Revenue management stosowany jest w hotelarstwie coraz powszechniej ze względu na skuteczność w podwyższaniu wyników finansowych. Jako narzędzie zarządzania RM został zapożyczony z lotnictwa pasażerskiego, gdzie również chodzi o to, by w jak najkrótszym czasie sprzedać jak największą liczbę miejsc i zmaksymalizować przychód.
Trenerem podczas wtorkowego szkolenia była Agnieszka Kasprzak, jeden z najlepszych specjalistów z tej dziedziny w Polsce. Jest ona revenue managerem w Louvre Hotels Group. W hotelarstwie pracuje od 1990 roku, od roku 2005 zajmowała się wdrożeniem metod RM w Grupie Hotelowej Orbis jako Regionalny Revenue Manager. W kwietniu 2011 roku objęła stanowisko Revenue Managera w Louvre Hotels Group, obecnego w Polsce pod markmi hoteli: Golden Tulip, Campanile i Premiere Classe.

Korzystając z ogromnej wiedzy i doświadczenia Agnieszki Kasprzak uczestnicy szkolenia mogli zapoznać się z niezbędnymi definicjami RM, podstawowymi wskaźnikami oraz zgłębić problem segmentacji, kanałów dystrybucji cenników. Potem nadeszła pora na warsztaty praktyczne podczas których uczestnicy doskonalili swoje umiejętności pracując na realnych przykładach.
Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny warsztatów, jak i ich praktyczne zastosowanie.

Na kolejne spotkania z Akademią Hotelarza zapraszamy już od lutego przyszłego roku.

Już niebawem na www.akademiahotelarza.com poinformujemy o szkoleniach planowanych na I półrocze 2017.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Z Różanego Gaju do hotelu Deo Gdańsk

Piotr Rudziński, zarządzający dotychczas hotelami Różany Gaj w Gdyni i Aqua w Sopocie, został wybrany dyrektorem generalnym powstającego w Gdańsku hotelu Deo Gdańsk Old Town (...)

Otwarto hotel B&B Kraków Centrum

Szósty hotel sieci B&B w Polsce, krakowski B&B Kraków Centrum został już otwarty. Obiekt dysponuje 130 pokojami. B&B Kraków Centrum usytuowany jest przy ul. Monte (...)

Łukasz Kaszewski dyrektorem generalnym hotelu MDM

Łukasz Kaszewski objął funkcję dyrektora generalnego hotelu MDM, mieszczącego się przy Placu Konstytucji w Warszawie. Łukasz Kaszewski jest absolwentem Wyższej Szkoły Gastronomii Hotelarstwa i Turystyki (...)

Warszawski hotel Renaissance przyjmuje już pierwszych gości

Chopin Airport Development otworzył swój flagowy projekt, pierwszy w Polsce pięciogwiazdkowy hotel sąsiadujący z lotniskiem.  Renaissance Warszawa Airport Hotel, który został wybudowany naprzeciwko terminalu Lotniska (...)

Śniadanie Hotelarza Katowice – przełamać stereotyp

O katowickim rynku hotelarskim, jego specyfice, wynikach, inwestycjach, słabych (niskie ceny i stereotypowy wizerunek miasta) i mocnych (niezłe obłożenie, MCK, NOSPR, Muzeum Śląskie) stronach, szansach (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:



Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA