Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1) » Orbis sprzedaje hotele Mercure w Jeleniej Górze i Karpaczu

Orbis sprzedaje hotele Mercure w Jeleniej Górze i Karpaczu


Orbis podpisał przedwstępną umowę na sprzedaż hoteli Mercure Jelenia Góra i Mercure Karpacz Resort z indywidualnym inwestorem za łączną sumę 26,5 mln zł. Jednocześnie zawarte zostały długoterminowe umowy franczyzy, na podstawie których hotele będą kontynuowały działalności pod marką Mercure.



3-gwiazdkowy hotel Mercure Karpacz Resort otwarty został w 1976 roku jako Orbis Skalny, a pod markę Mercure wszedł w 2009 roku. Posiada 148 pokoi, cztery sale konferencyjne, restaurację, cocktail bar i centrum SPA & fitness z basenem, jacuzzi i sauną. 3-gwiazdkowy Mercure Jelenia Góra otwarty został w 1989 roku, dysponuje 188 pokojami, dziewięcioma salami konferencyjnymi, restauracją Winestone i lobby barem oraz centrum rekreacji z basenem, jacuzzi i sauną. Transakcja, która sfinalizowana ma zostać do końca marca, jest zgodna ze strategią Orbisu, mającą na celu koncentrację inwestycji własnych na kluczowych rynkach regionu. Zgodnie z tą strategią Orbis pozbywa się w Polsce hoteli poza siedmioma największymi aglomeracjami, przechodząc na umowy franczyzowe. W ubiegłym roku sprzedano hotele Mercure w Mrągowie, Opolu i Częstochowie oraz ibis w Częstochowie, a w 2015 roku Mercure w Lublinie i Zamościu. Poza największymi aglomeracjami na własność posiada jeszcze pięć hoteli: Mercure w Toruniu i Cieszynie, ibis w Kielcach, ibis Budget w Toruniu oraz ibis Styles w Bielsku Białej.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Wkrótce otwarcie hotelu Renaissance w Warszawie

W marcu tego roku pierwszych gości przyjmie pięciogwiazdkowy hotel zlokalizowany bezpośrednio przy Lotnisku Chopina w Warszawie, pierwszy w Polsce obiekt marki Renaissance, należącej do Marriott (...)

Zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników

Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe personelu powodują, że właściciele i osoby zarządzające hotelami muszą na nowo definiować swoje podejście do rynku (...)

Turcja – jakość w dobrej cenie

Tureckie hotele nie bez powodu szczycą się bardzo dobrą jakością w stosunku do ceny. Standard zdecydowanej większości z nich nie odbiega od tego, czego oczekują (...)

Nowi dyrektorzy w hotelach Chopin Airport Development

Adriana Biernatowicz-Jadczak, dotychczasowa dyrektor trzygwiazdkowego hotelu Hampton by Hilton Airport Warszawa awansuje do pięciogwiazdkowego Renaissance Warszawa Airport, gdzie będzie pełnić funkcję zastępcy dyrektora hotelu. W (...)

Hotel Aquarion w Zakopanem przyjął pierwszych gości

Otwarty został hotel Aquarion ze 136 pokojami, restauracją na 180 gości i trzema salami konferencyjnymi, połączony z aquaparkiem, należącym do spółki Polskie Tatry. Hotel zarządzany (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:





Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA