Hakerzy wykradli dane klientów IHG

InterContinental Hotel Group poinformowała, że hakerzy włamali się do systemów komputerowych ponad tysiąca hoteli działających pod markami tej sieci w USA.


Podczas ataku zagrożone były numery kart kredytowych i debetowych, zdaniem IC żadne dane osobowe nie zostały jednak wykradzione.  Atak hakerów trwał od 29 września 2016 do 29 grudnia 2016 r.
IHG ostrzega klientów, którzy w tym czasie korzystali z hoteli sieci w USA, aby uważnie śledzili transakcje na swoich kartach kredytowych i jak najszybciej zgłaszali podejrzane opłaty.

Atak miał miejsce podczas wprowadzania przez sieć dodatkowych procedur bezpieczeństwa, dzięki którym został ostatecznie wykryty.

IHG jest właścicielem takich Marek jak InterContinental, Kimpton, Indigo, Even, Hualuxe, Crown Plaza, Holiday Inn, Staybridge i Candlewood.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *